کدخبر: ۳۹۵۳۳
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:٤۵
چاپ

مدیرعامل معدن زغال سنگ طبس:

یک میلیون تن زغال‌سنگ خام در معدن پروده طبس تولید شد

یک میلیون تن زغال‌سنگ خام در معدن پروده طبس تولید شد

بیرجندرسا-مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس از تولید یک میلیون تن زغل‌سنگ خام از ابتدای امسال تاکنون در این معدن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا روابط عمومی شرکت زغال سنگ پروده طبس, رمضان کریتی ثانی اظهار داشت: مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت زغال‌سنگ پروده طبس با پایبندی عملی به شعار عزم ملی و مدیریت جهادی موفق شدند برنامه‌های استخراج و فرآوری زغال‌سنگ را فراتر از اهداف پیش بینی شده محقق کنند.

وی با بیان اینکه این شرکت توانست گام بلند دیگری در توسعه این صنعت برداشته و با تکیه بر تولید ملی، در تحقق اقتصاد مقاومتی نقشی مؤثر ایفا کند، افزود: در 3 ماهه پایانی امسال مقدار تولید زغال‌سنگ خام این معدن 225 هزار تن و کنسانتره آن 95 هزار تن بوده است.

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس بیان کرد: در این راستا تولید تجمیعی این دو محصول از ابتدای سال تاکنون به بیش از یک میلیون تن زغال‌سنگ خام و حدود 412 هزار تن کنسانتره رسیده است.

کریتی ثانی گفت: پیش‌بینی می‌شود تولیدات این معدن تا پایان سال به یک میلیون و 140 هزار تن محصول خام و 430 هزار تن کنسانتره افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تولیدات این معدن امسال فراتر از اهداف برنامه بوده است، از افزایش بیش از 80 درصدی استخراج زغال‌سنگ خام و رشد 34 درصدی تولید کنسانتره در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس تصریح کرد: میزان حفریات زیرزمینی انجام شده در تونل و مسیرهای معدنی در سه ماهه پایانی امسال نیز تاکنون یک هزار و 231 متر و در مجموع از ابتدای سال بالغ بر 5 کیلومتر بوده است که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان امسال به 5 هزار و 300 متر افزایش یابد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.