کدخبر: ۳۹۵۲۸
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:٤۹
چاپ

سرافراز در جمع خبرنگاران عنوان کرد

صدا و سیما به ثبات رسیده/جانشین‌پروری افق آینده سازمان

بیرجندرسا- رئیس سازمان صدا و سیما با حضور در کاخ سعدآباد از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی بازدید کرد.

صدا و سیما به ثبات رسیده/جانشین‌پروری افق آینده سازمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از شبستان, محمد سرافراز، در حاشیه بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی معمای شاه در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌اش برای تولید سریال‌های تاریخی و به اصطلاح فاخر گفت: تعداد زیادی از سریال های فاخر و خوب به صورت بالقوه آماده تولید هستند، اما متناسب با بودجه سازمان باید بخشی از آن را به این سریال ها اختصاص داده و امکانات مالی خوبی را ایجاد کنیم تا این پروژه ها ساخته شوند.

رئیس رسانه ملی درباره جوانگرایی در سازمان صداوسیما عنوان داشت: متناسب با وضعیت فعلی سازمان باید تصمیم گرفت. زمانی ما از صفر شروع می کنیم مثل شبکه پرس تی وی یا افق که نیروهای بسیار جوانی را بکارگیری کرده اند اما در وضع فعلی افق ما و نگاه ما در آینده این است که با جانشین پروری جلو برویم و نیروهای جوانی که در حوزه کارهای هنری و رسانه ای فعالیت می کنند بیایند و بخش های مدیریتی را به عهده بگیرند.

وی همچنین تاکید کرد: چابک سازی جزو اهداف صداوسیما است و در هر حال این کار را انجام می دادیم. در حال در حاضر صداوسیما از نظر نیروی انسانی و مدیریتی ما ثبات داریم و تغییر تشکیلات انجام شده است البته ادامه آن مکمل هایی وجود دارد که باید به انجام برسد.

رئیس رسانه ملی درباره حضور پورمحمدی به عنوان نماینده سیما در سینما و  انتقادی که چندی پیش ایوبی رئیس سازمان سینمایی درباره نحوه انعکاس فعالیت های دولت در صداوسیما مطرح کرده بود، اظهار داشت: تفاوت هایی بین حوزه سینما و سریال سازی در تلویزیون وجود دارد و تا جایی که در توانمان باشد و بتوانیم همکاری خواهیم کرد. فعالیت های دولت نیز به طور منظمی در صدا و سیما منعکس می شود.

سرافراز در پاسخ به این سوال که با بدهی های سازمان صداوسیما در سال آینده چه خواهد کرد، گفت: به هر حال می خواهیم این موضوع را مدیریت کنیم تا بدهی ها کاهش پیدا کند و در تلاش هستیم تا بدهی ها را پرداخت کنیم و بتوانیم در آینده به درستی از عهده وظایف سازمان صداو سیما بر بیاییم.

رییس صدا و سیما برنامه های عید نوروز را مهمترین کاری که در اولویت دارد عنوان کرد و گفت: چهار سریال پخش می شود که دو تا از آنها بعد از ایام فاطمیه روی آنتن خواهد رفت.

بر اساس این گزارش، سرافراز ضمن بازدید از پشت صحنه این سریال از بخش‌های مختلف کاخ سعدآباد نیز بازدید کرد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.