کدخبر: ۳۹۵۰٦
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:٤٦
چاپ

حجت الا سلام گرایلی عنوان کرد:

آبگرم معدنی فردوس موقوفه است

آبگرم معدنی فردوس موقوفه است

بیرجندرسا-مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به موقوفه بودن آبگرم معدنی فردوس گفت: این موقوفه وقف بر امور خیریه و کمک به مستمندان شهرستان فردوس است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی ، حجت‌الاسلام محمدطاهر گرایلی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ،  با اشاره به اینکه آبگرم معدنی فردوس از موقوفات استان است، گفت: آبگرم فردوس از سال 1344 به صورت اجاره در اختیار هلال احمر قرار گرفته است.


وی با تأکید براینکه از سال 1307 اسناد دال بر موقوفه بودن این آبگرم را داریم، بیان کرد: ششدانگ چشمه آبگرم فردوس موقوفه است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه متأسفانه حق و حقوق موقوفه 10 سال است که پرداخت نشده است، ادامه داد: در صورت عدم پرداخت این حق و حقوق ما به عنوان متولی به دنبال خلع ید خواهیم بود.


گرایلی با اشاره به اینکه برخی اصرار دارند که این مکان موقوفه نیست، عنوان کرد: نگاهی که بر این موقوفه حاکم شده این است که اگر مردم بدانند این آبگرم موقوفه است استقبال از آن کم خواهد شد که این یک نگاه اشتباه است.


وی یادآور شد: آبگرم معدنی فردوس وقف بر امور خیریه و کمک به مستمندان شهرستان فردوس است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.