کدخبر: ۳۹٤۹۹
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۳
چاپ

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس:

چپ و راست در مجلس خبرگان جایی ندارد/ اعتماد خبرگان به آیت‌الله یزدی مصداق دوری از جناح‌بندی‌ها بود

بیرجندرسا-نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان گفت: بدون شک اعضای مجلس خبرگان رهبری شاید نسبت به جناح خاصی تعلق خاطر داشته باشند اما این تعلقات را در انتخاب خود اعمال نخواهند کرد.

چپ و راست در مجلس خبرگان جایی ندارد/ اعتماد خبرگان به آیت‌الله یزدی مصداق دوری از جناح‌بندی‌ها بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگارفارس اظهار داشت: انتخابات اخیر مجلس خبرگان رهبری نشان داد که جناح‌های سیاسی و چپ و راست در مجلس خبرگان رهبری جایگاهی ندارد.

وی افزود: بدون شک اعضای مجلس خبرگان رهبری شاید نسبت به جناح خاصی تعلق خاطر داشته باشند اما این تعلقات را در انتخابات خود اعمال نخواهند کرد و انتخابات اخیر مجلس خبرگان رهبری برای تعیین رئیس خود مصداق این ادعاست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شخصیت آیت‌الله محمد یزدی (رئیس جدید مجلس خبرگان رهبری) گفت: آیت‌الله یزدی سابقه‌ای طولانی در قبل و بعد از انقلاب دارد و سال‌هاست که کار دست ایشان است. بنابراین می‌توانست بهتر امور را انجام دهد.

به گزارش فارس، اعضای مجلس خبرگان رهبری در نشست 19 اسفند سال جاری با 47 رای آیت‌الله محمد یزدی را به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری انتخاب کردند. آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی نیز که کاندیدا شده بود 24 رای از مجموع 73 رای را از آن خود کرد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها