کدخبر: ۳۹٤۹۲
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰٤
چاپ

استاندار خراسان جنوبی:

زنده نگهداشتن یاد و راه شهدای انقلاب وظيفه اصلی مردم و مسئولين است

بیرجندرسا- استاندار خراسان جنوبی گفت: شهادت، والاترين درجه ايثار و عيني ترين نمود عشق به وصال معشوق و معبود است. شهادت، جانثاري در راه ارزش هاست و زنده نگهداشتن یاد و راه شهدای انقلاب وظيفه لاينفك مردم و مسئولين است.

زنده نگهداشتن یاد و راه شهدای انقلاب  وظيفه اصلی مردم و مسئولين است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی, سلام بر ارواح طيبه شهدا؛ شهیدانی که تا ابد نام و یاد پرافتخارشان بر صفحه ی سپید روزگار و در تاریخ اندیشه ها با عزت و عظمت، ابدی و سرمدی خواهد ماند و درود بر خانواده هاي معظم و معززشان كه درس صبر و وفاداري را به بهترين وجه تفسير نمودند.

شهادت، والاترين درجه ايثار و عيني ترين نمود عشق به وصال معشوق و معبود است. شهادت، جانثاري در راه ارزش هاست و زنده نگهداشتن یاد و راه شهدای انقلاب  وظيفه لاينفك مردم و مسئولين است.

بزرگداشت شهدا و تجليل از مقام شامخ آن ها در حقیقت بزرگداشت ایمان، عشق، حماسه، شجاعت و کرامت انسانی و باعث تداوم انقلاب اسلامي است و به راستی که ملت ایران باید به وجود چنین مردانی در دامان خود ببالد و قدرشناس آنان و خانواده‌های صبورشان باشد؛ چرا كه آسايش و آرامش و عزت و سربلندي امروز ايران اسلامي در عرصه هاي ملي و بين المللي به بركت خون شهدا و جانفشاني ايثارگران است.

صدور فرمان حضرت امام خميني(ره) در ماه هاي نخستين انقلاب مبني بر تأسيس بنياد شهيد و امور ايثارگران و نامگذاري 22 اسفندماه به نام روز بزرگداشت شهدا، نشان از اهميت و حساسيت اين نهاد براي تعظيم شعائر انقلاب اسلامي، اعتلاي فرهنگ ايثار و شهادت و تكريم خانواده هاي شهدا است.

 رسالت والاي کارکنان خدوم بنیاد شهید و امور ایثارگران، بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمتگزاری به خانواده معظم و معزز آنان بعنوان تکلیفی شرعی برای حفظ و پاسداري از ارزش ها است و خدمتگزاري به اين ولي نعمتان راستين توفيقي الهي است؛ انشاا... رضایت شهدا و دعای خیر خانواده و همرزمان ایثارگرشان توشه منزل آخرتشان گردد.

اميد است در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و .... پاسدار واقعی ارزشها و اهداف نظام مقدس اسلامی بوده و با عمل به دستورات و احکام الهی و منویات رهبر حكيم و فرزانه انقلاب، رهرو راستين راه شهدا باشيم.

اهتمام ويژه ي دولت تدبير و اميد به جامعه ي عزيز شاهد، در راستاي اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي، وظيفه و رسالت كارگزاران اين دولت را سنگين تر نموده و انتظار اينجانب از همكاران خدوم بنياد شهيد و امور ايثارگران و كليه ي عزيزاني كه توفيق خدمت گزاري به خانواده هاي معزز شاهد و ايثارگر را دارند، اينست كه با جديت و پشتكار، فرصت خدمتگزاري را مغتنم شمرده و از هيچ گونه تلاشي در راستاي اداي دين جامعه،  عزت و رفاه اين عزيزان فروگذار ننمايند.

منزلت و شأن خانواده هاي عزيز شاهد و ايثارگر را قدر مي دانيم و از كوتاهي هاي ناخواسته عذرخواهيم .

یاد و خاطره ی همه ی شهیدان گرانمايه خصوصاً شهداي گمنام  این استان زنده، پویا و جاویدان باد.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها