کدخبر: ۳۹٤۹۱
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۳
چاپ

درخواست مادر یک شهید از جوانان

بیرجندرسا- زهرا جباری اظهار کرد: از آغاز جنگ تحمیلی، فرزندم هوای جبهه‌ها را در سر می‌پروراند و اعتقاد داشت که آحاد جامعه نسبت به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه دارند.

درخواست مادر یک شهید از جوانان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از ایسنا, وی افزود: فرزندم معتقد بود که هم اکنون امام خمینی از مردم ایران می‌خواهد که با حضور در جبهه‌ها از کیان ایران زمین دفاع کنند و همه کسانی که توانایی مقابله با دشمن بعثی را دارند باید به ندای امام لبیک گفته و با حضور در جبهه‌های نبرد دین خود را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کنند.

این مادر شهید خاطرنشان کرد: عشق و علاقه علی به امام باعث شد دو برادر بزرگترش هم رهسپار جبهه‌ها شوند. من و پدر علی نه تنها نسبت به اعزام فرزندان‌مان به جبهه‌ها اعتراض نمی‌کردیم بلکه از این احساس غیرتمندی و وطن‌دوستی آنان بسیار خوشحال بودیم؛ چرا که در آن روزگار اگر جانفشانی‌ها و ایثاری‌های امثال فرزندان ما نبود امروز این امنیت و آرامش در کشور وجود نداشت و معلوم نبود که چه بر سر انقلاب اسلامی می‌آمد. من و دیگر مادران شهدا فرزندان رشید خود را به جبهه‌ها فرستادیم و داغشان را در دل نگاه می‌داریم و در مقابل از مادران امروز جامعه انتظار داریم که فرزندان خود در راستای آرمان‌های شهدا تربیت کنند و جانفشانی‌های آنان را به فرزندانشان انتقال دهند. فرزند شهید من با وجود اینکه 20 سال بیشتر نداشت بر خود لازم دانست تا در جبهه‌ها حضور پیدا کرده و تا آخرین قطره‌های خون خود از خاک و ناموس وطن دفاع کند.
 این مادر شهید تاکید کرد: امروز نیز جوانان و نوجوانان وطن وظیفه دارند تا خود را با سلاح تقوا تجهیز کرده و با تحصیل علم و دانش و کار و تلاش شبانه‌ روزی درخت انقلاب اسلامی را که با خون امثال علی آبیاری شده است را به ثمر بنشانند.
وی در پایان گفت: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی باید بدانند که جنگ دشمن با انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد و دشمنان وطن با هجمه‌های فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی در صدد براندازی این نظام مقدس هستند بنابراین جوانان وظیفه دارند تا با الگوگیری از سیره شهدا در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و ایران گام‌های اساسی بردارند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.