کدخبر: ۳۹۳۵۹
۱٦ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۳
چاپ

آزمون پایانی سومین مرحله طرح تربیت حافظان قرآن در نهبندان برگزار شد

آزمون پایانی سومین مرحله طرح تربیت حافظان قرآن در نهبندان برگزار شد

بیرجندرسا- آزمون پایانی سومین مرحله طرح تربیت حافظان قران کریم همزمان با سراسر کشور در شهرستان نهبندان در حسینیه سیدالشهدا برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا  به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل مختاری اظهار داشت: طرح تربیت حافظ قرآن کریم از سال 91 و در راستای فرامین رهبری مبنی بر تربیت دو میلیون حافظ قرآن کریم آغاز شده که هر سال در پایان طرح آزمون کتبی گرفته شده و به پذیرفته شدگان گواهینامه اعطا می‌شود.


وی افزود: امسال نیز مسابقات طرح تربیت حافظ قرآن کریم در دو مرحله شفاهی و کتبی برگزار شد که دوره شفاهی از اول تا 14 اسفند توسط مربیان انجام می‌شود و آزمون کتبی نیز 15 اسفند به صورت سراسری در کل کشور ساعت 9 صبح برگزارشد.


رییس اداره  اوقاف و امور خیریه نهبندان تصریح کرد: این طرح در دو رشته حفظ موضوعی و حفظ ترتیبی است که رشته حفظ ترتیبی شامل حفظ جزء 30، جزء 1 و حفظ جزء30،1،2 و حفظ 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و حفظ کل است و همچنین رشته حفظ موضوعی شامل حفظ 15 موضوع، 300 موضوع و 120 موضوع کتاب مسافران آسمانی است.


حجت الاسلام مختاری خاطر نشان کرد: کسانی که نتوانستند از آموزش‌های حضوری این طرح استفاده کنند می‌توانند با مراجعه به سایت www.quranhefz.ir و ثبت‌نام از آموزش‌های مجازی استفاده کنند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.