کدخبر: ۳۹۳۵۱
۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:٤٦
چاپ

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خبرداد:

قریب به 50 گردان عملیاتی در سطح استان آماده به کار هستند

بیرجندرسا- فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۵۰ گردان عملیاتی در خراسان جنوبی آماده به کار است و در این رزمایش همزمان در استان با 31 گردان در حال برگزاری است که بعد ازپایان مراسم رمز شروع رزمایش توسط سردار نقدی اعلام و انشاالله آخرین مرحله تمرینات تاکتیکی در استان انجام خواهد شد.

 قریب به 50 گردان عملیاتی در سطح استان آماده به کار هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، سردار نظری امروز در رزمایش مدافعان ولایت ضمن عرض خوش آمد گویی و خیر مقدم به محظر سردار نقدی و همه حضار اظهار کرد: تعداد 38 گردان بیت المقدس در مرکز استان سازمان دهی که آنها مسیر توسعه و کیفیت را در حال طی کردن هستند.


سردار نظری با بیان اینکه علاوه بر آن گردان ها 12 گردان امام حسین(ع) در سطح استان توسط بسیجیان سازمان دهی شده است گفت: قریب به 50 گردان عملیاتی در سطح استان آماده به کار هستند که اگر دشمن چشم طمعی به این مرز و بوم  داشته باشد با حضور و قدرت بسیجیان در همین استان جواب دشمن را خواهیم داد.


 فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مسیر آمادگی در حال اجرا شدن است افزود: برنامه های کلی بسیج در حوزه های فرهنگی ,تعلیم و تربیت ,سازندگی در استان در حال اجرا است و ما حضور گسترده بسیجیان را در همه صحنه ها داریم.


وی تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم توفیق خدمت رسانی به بسیجیان و پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی را داشته باشیم.


  فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: این رزمایش همزمان در استان با 31 گردان در حال برگزاری است که  بعد ازپایان مراسم رمز شروع رزمایش توسط سردار نقدی اعلام و انشاالله آخرین مرحله تمرینات تاکتیکی در استان انجام خواهد شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها