کدخبر: ۳۹۲۰۹
۰۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۳
چاپ

جلسه توجیهی طرح آرامش بهاری در آستان امامزادگان باقریه بیرجند برگزار می‌شود

جلسه توجیهی طرح آرامش بهاری در آستان امامزادگان باقریه بیرجند برگزار می‌شود

بیرجندرسا-از برنامه‌هایی که در طرح آرامش بهاری برگزار می‌شود، اجرای مراسم تحویل سال، اجرا مسابقات، تبلیغات و خیمه‌های معرفت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف استان ، حسینی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز، چهارم اسفندماه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح آرامش بهاری با حضور 130 نفر از خدام، هیئت‌امنا و مدیران مراکز فرهنگی قرآنی بقاع متبرکه استان خراسان جنوبی خبر داد.
وی اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه امامزادگان استان موضوعی است که در چند سال اخیر در اوقاف و امورخیریه و با برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است که در سراسر کشور برگزار می‌شود.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: در چند سال اخیر شاهد موفقیت این طرح و استقبال زائران قرار گرفت که امسال نیز مانند سال‌های قبل این برنامه‌ها را در بقاع متبرکه به‌ویژه مناطقی که در مسیر تردد مسافران است برگزار می‌کنیم.
حسینی با اشاره به اینکه از جمله برنامه‌هایی که در این طرح برگزار می‌شود اجرای مراسم تحویل سال، اجرا مسابقات، تبلیغات و خیمه‌های معرفت است، عنوان کرد: امسال در طول برگزاری طرح آرامش بهاری از تاریخ یکم اردیبهشت‌ماه تا یکم شهریورماه در بقاع استان سوگواره یاس نبوی را خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه خدام ثابت ما در بقاع به تعداد 28 نفر می‌رسد، یادآور شد: 300 خادم افتخاری در استان وجود دارد که که در ایام عید این آمار بیشتر می‌شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.