کدخبر: ۳۹۱۲۵
۰۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۰
چاپ

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد:

حجاب برای زن همانندسلاحی است که با آن می تواند ازحقوق و ارزش هایش دفاع کند

حجاب برای زن همانندسلاحی  است که با آن می تواند ازحقوق و ارزش هایش دفاع کند

بیرجندرسا- مسئول پاسخگویی به مسائل شرعی دفتر امام جمعه گفت: دنيا خراب آبادی است كه هر نقطه آن به مينهاي و نگاه هاي آلوده شیطان ناامن گشته ولی فرشته هاي حجاب در محفل انس و ياد خدا در امنيتي به سر مي برند كه افراد بی حجاب از طعم آن بي خبرند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری بیرجندرسا گفت:حجاب حکم طلای احمر را می دهد همانطور که برای حفظ آن دزد گیر نصب می کنند و داخل جعبه می گذارند که ظاهر نباشد حجاب هم به معنی حفظ ارزش ها برای زن است بانوان  با حفظ حجاب خود را از ناپلیدی ها حفظ می کنند

 

وی با بیان اینکه غرب با تبلیغات خود بی حجابی را ترویج می دهد عنوان کرد:باور غربی ها این است که با گرفتن حجاب  از یک زن مسلمان به همه اهدافشان می رسند و خیلی در این زمینه فعالیت می کنند.

 

مسئول پاسخگویی به مسائل شرعی دفتر امام جمعه ادامه داد: دشمن می خواهد این فرهنگ را از ما بگیرد و با اسم کلاس داری این فرهنگ را تبلیغ و ترویج می دهد.

 

حسینی بیان کرد:متاسفانه امروزه عده ای از دختران برای اینکه در دانشگاه ادامه تحصیل بدهند و مورد تمسخر واقع نشوند مجبورند حجاب را کنار بگذارند.

 

مسئول پاسخگویی به مسائل شرعی دفتر امام جمعه با بیان اینکه حجاب برتر چادر است گفت:فرزندان خود را باید از سن کودکی به حجاب دعوت کرد.

 

 حجت الاسلام حسینی عنوان کرد:سوره هایی مانند نساء و نور از جمله سوری هستند که احکام حجاب را بیان می کنند.

 

مسئول پاسخگویی به مسائل شرعی دفتر امام جمعه گفت: دنيا خراب آبادی است كه هر نقطه آن به مينهاي  و نگاه هاي آلوده شیطان  ناامن گشته ولی فرشته هاي حجاب در محفل انس و ياد خدا در امنيتي به سر مي برند كه افراد بی حجاب از طعم آن بي خبرند.

 

وی  در پایان  خاطر نشان کرد:با داشتن حجاب آدم به معنویت و ایمان عالی میرسد وخانم ها با حفظ حجاب به معنویت خود بیشتر برسند.

 

حجاب من

نـه بـرای نشـان دادن فقـر در سریـال هـای کشـورم است

نـه لبـاس متهمـان ِ دادگـاه و زنـدان هـا

چـادر مـن تـاج بنـدگـی مـن است

سنـد زهـرایی بـودنـم را امضــا میکنـد …!

طعنـه هـا دلسردت نکنـد بـانــو

بـا افتخـار در کوچـه هـای شهـر قـدم بـزن

 

 .

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.