کدخبر: ۳۹۰۲٤
۰۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱٤:۱٤
چاپ

معاون نماینده حزب‌الله در ایران:

امروز ما هر چه داریم به برکت جمهوری اسلامی ایران است / سید حسن نصرالله یک شاگرد از شاگردان امام (ره) است

بیرجندرسا-معاون نماینده حزب الله در ایران گفت: سید حسن نصرالله یک شاگرد از شاگردان امام (ره) است، وهمانطور که امام فرمودند هرچه داریم از عاشوراست ما هم می‌گوییم هرچه داریم از جمهوری اسلامی ایران است .

امروز ما هر چه داریم به برکت جمهوری اسلامی  ایران است / سید حسن نصرالله یک شاگرد از شاگردان امام (ره) است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، دکتر علی یحیی نمر  در مراسم بزرگداشت شهیدان مغنیه و شهدای قنیطره که در جمع دانشجویان دانشگاه بیرجند برگزار شد با بیان اینکه در سالروز شهادت رهبران شهید لبنان قرار داریم، اظهار کرد: در مقابل این فداکاری ها سرتعظیم فرود آورده و برای ادامه راه مقاومت از آن‌ها الهام می‌گیریم.

وی افزود:در چند روز گذشته  اسرائیل طی عملیا ت تروریستی  در منطقه قنیطره چند تن از جوانان حزب‌الله رابه شهادت رساند و حزب‌الله در منطقه شبعا جواب آنان را داد و ثابت کرد که فرزندان مقاومت در اوج آمادگی هستند.

نمر عنوان کرد: این عملیات، سستی اسرائیل را نشان داد و ثابت کرد که  همیشه در سخت‌ترین شرایط جواب دندان شکنی به دشمن خواهد داد و همیشه آماده دفاع از هم وطنان خود هستند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های مقاومت اسلامی لبنان این است که حزب الله یک جنبش با ایمان و عقیده است که  در زمینه علم و فناوری استعداد های بی شماری دارد.

وی با بیان اینکه امروز حزب الله در زمینه نظامی و پیشرفت علمی از اسرائیل جلو زده تصریح کرد: مقاومت اسلامی در لبنان علاوه بر قوی بودن در زمینه نظامی و موشکی دارای نیروهایی مومن و با عزم راسخ است که همین‌ها باعث پیروزی حزب الله شد.

معاون نماینده حزب‌الله در ایران خاطر نشان کرد:  مقاومت اسلامی لبنان بر پایه ایمان، اراده، عقل، قلب، روح و نفس  استوار است، وقطعا مقاومت اسلامی لبنان در همه مبارزه های آینده نیز پیروز خواهدشد.

وی تاکید کرد: درصد قابل تاملی  از نیروهای شهید حزب‌الله از افراد تحصیل کرده و دانشگاهی می باشند به عنوان مثال فرزند عماد مغنیه که چند روز قبل در قنیطره به شهادت رسید یک دانشجوی در حال تحصیل بود.

معاون نماینده حزب الله در ایران با بیان اینکه حزب الله  همیشه برای پیروزی آماده است گفت:  حزب الله در همه میدان‌های سوریه و لبنان برای دفاع از اسلام آمادگی دارد، وهرگز عقب نشینی نخواهد کرد و همیشه برای پیروزی آماده است.

نمربیان کرد: مقاومت 33 روزه، معادله جدیدی را در زمینه مبارزه با اسرائیل در منظقه ایجاد کرد و حزب‌الله  آمادگی ارائه معادلات جدیدتری را خواهد داشت.

وی در خصوص توانمندیهای موشکی لبنان گفت:‌‌ همان طور که سید حسن نصرالله اعلام کرد موشک‌های حزب‌الله قادر است هرهدفی را در دورترین نقطه فلسطین اشغالی که باشد مورد هدف قرار دهد.

معاون نماینده حزب الله در ایران با بیان اینکه حزب الله یک جنبش جهادی و ایمانی و بر مبنای عقیده و مجاهدت است، افزود:  حزب الله در برابر اسرائیل در جنگ‌های اسرائیل , قدرت خود را به نمایش خواهد گذاشت.

نمربا بیان اینکه آمریکا و اسرائیل به وسیله داعش جنایت می کنند عنوان کرد: داعش در لبنان وجود ندارد بلکه در مرزهای لبنان می‌باشد و نیروهای حزب‌الله با اقدامات به موقع جلوی آنها را می گیرند.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل مهمترین نکته‌ای را که در لبنان ترویج می‌دهند، این‌است که چرا حزب‌الله در سوریه با داعش می‌جنگد.

معاون نماینده حزب الله در ایران اظهار کرد: سید حسن نصرالله یک شاگرد از شاگردان امام (ره) است، وهمانطور که امام فرمودند هرچه داریم از عاشوراست ما می‌گوییم  هرچه داریم از جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمن امروز به این نتیجه رسیده است که حزب الله یک جنبش مختص به لبنان نیست بلکه یک نیروی فعال و تاثیر گذار همچون ایران در منطقه است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها