کدخبر: ۳۸۷۹۸
۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱٤:٤۵
چاپ

استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم طبس:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به یاوه گویی‌های دشمن پاسخ کوبنده‌ داد

بیرجندرسا- استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شرایط فعلی و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در دنیا، گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ یهمن امسال در سایه بصیرت انقلابی ملت ایران پاسخ کوبنده ای به استکبار جهانی بود.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به یاوه گویی‌های دشمن پاسخ کوبنده‌ داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از تسنیم, وجه الله خدمتگزار در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و در جمع مردم شهرستان طبس با بزرگداشت سی و هفتین بهار آزادی اظهارداشت: ملت ایران با گذشت 36 سال از عمر پرخیر انقلاب اسلامی همچنان پشت سر مقام عظمای ولایت و رهبری حرکت می کنند و با حمایت از برنامه های دولت تدبیر و امید خادمین خود را برای توسعه و عمران کشور همراهی می کنند.

استاندار خراسان جنوبی استقلال را مهمترین دست آورد انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود: این انقلاب که در برابر دنیای استکبار به پاخاست و هیمنه ابرقدرتها را در هم شکست به برکت جانفشانی ملت، درایت امام امت و زعامت رهبری فرزانه و متقی توانست در جهان حرف اول ایثار و ایستادگی بزند.

شناخت امام از امت و اعتماد ملت به رهبر، نعمتی که پهلوی از آن غافل بود

وی به برگزاری انتخابات های متعدد در کشور اشاره کرد و گفت: شناخت امام از امت و اعتماد ملت به رهبر کبیر خود موجب شد تا در کوتاه ترین زمان ممکن، انتخابات قانون اساسی کشور انجام شود و این همان چیزی بود که نظام ستمشاهی نتوانست به آن دسترسی پیدا کند و همواره این شناخت و اعتماد میان مردم و دولتمردان موجب شده است همه با هم برای ساختن کشور همدل و یکصدا متحد شوند.

نماینده عالی دولت در استان خراسان جنوبی با اشاره به شرایط فعلی و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در دنیا، گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 یهمن امسال در سایه بصیرت انقلابی ملت ایران پاسخ کوبنده ای به استکبار جهانی بود و نشان داد که شهروندان فهیم ایرانی از حقوق به حق ملت ایران ذره ای عقب نمی نشینند و در دفاع از ولایت، ارزشها، دولت و دلتمردان هموراه در صحنه هستند.

اعتبارات عمرانی خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته 3 برابر شده است

خدمتگزار افزود: این حضور شکوهمندانه وظیفه مسئولان در برابر ملت قدرشناس ایران را سنگین تر می کند که به سپاس از ملت، امروز دولت تدبیر و امید در جشن 36 سالگی انقلاب اسلامی توانست در استان خراسان جنوبی اعتبارات عمرانی را نسبت به سال گذشته 3 برابر کند و این رقم را از 78 میلیارد تومان به 212 میلیارد تومان افزایش دهد.

استاندار خراسان جنوبی از سفر هیات دولت به این استان تقدیر کرد و گفت: در اسفندماه سال گذشته کمتر از 30 درصد اعتبارات عمرانی تخصیص یافت اما در 9 ماه امسال حدود 76 درصد اعتبارات تخصیص یافته که این هدیه ای به مردم قدرشناس استان خراسان جنوبی است.

مردم طبس در بحران ها، همواره حامی رهبری و انقلاب بوده اند

وی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن 93 را ستودنی خواند و گفت: وقتی به تاریخ ارزشمند شهرستان طبس می نگریم، این مردم ولایتمدار و انقلابی در بحران سنگین زلزله 1357 هنگامی که شاه برای بازدید از منطقه به این شهرستان سفر کرده بود وی را با شعار مرگ بر شاه از طبس به بیرون راندند و نشان دادند که گول تزویر و ریای دولت استبدادی پهلوی را نمی خورند.

خدمتگزار تصریح کرد: مردم بصیر و انقلابی شهرستان طبس که ذخیره های ارزشمندی همچون آیت الله واعظ طبسی دارند همواره در کنار روحانیت و زیر سایه ولایت به ضد انقلاب اجازه تنفس نداده اند و این شهر را با داشته های انقلاب اسلامی ساخته اند تا این دیار به شهر انقلاب نام گیرد.

مقام عالی دولت در استان خراسان جنوبی به شرایط خاص شهرستان طبس اشاره کرد و گفت: به لحاظ وسعت جغرافیایی و منابع ارزشمند انسانی و خدا دادی، آنچه در حوزه اختیارات استانداری خراسان جنوبی بوده است به جهت تسریع در انجام امور توسعه ای به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس تفویض شده است.

خدمتگزار نماینده مردم، امام جمعه و فرماندار ویژه طبس را جدی در پیگیری مطالبات شهرستان برشمرد و گفت: برای توسعه و عمران شهرستان وسیع طبس و برای تقدیر از مردمان خونگرم و مودب و همدل این منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.