کدخبر: ۳۸٦۸۵
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۵
چاپ

حجت الاسلام عبادی:

هدف غرب از بوجودآوردن مدهای جدید در ایران تضعیف بنیان خانواده‌ها است

بیرجندرسا-نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس گفت: نباید آنچه را که غرب به عنوان مد تبلیغات می‌کند را زنان ایرانی به عنوان پوشش خود انتخاب کنند چراکه آن‌ها فقط به قصد خراب کردن بنبان خانواده‌ها در ایران آن کار‌ها را انجام می‌دهند.

هدف غرب از بوجودآوردن مدهای جدید در ایران تضعیف بنیان خانواده‌ها است

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی عصر امروز در جمع مردم مسجد امام رضا (ع) بیرجند با بیان اینکه بانوان نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند، گفت: قبل از انقلاب رژیم مزدور پهلوی هیچ توجهی به حقوق زن نمی‌کرد اما در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی آن میزان که در ایران حقوق زن رعایت می‌شود در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

وی افزود: بدحجابی زیبایی و شخصیت برای زن نمی‌آورد وزن اگر حجاب خود را رعایت نکند در واقع به خود خیانت کرده است.

 حجت الاسلام عبادی اظهارداشت: نباید آنچه را که غرب به عنوان مد تبلیغات می‌کند را زنان ایرانی به عنوان پوشش خود انتخاب کنند چراکه آن‌ها فقط به قصد خراب کردن بنبان خانواده‌ها در ایران آن کار‌ها را انجام می‌دهند.

نماینده مردم بیرجند درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه رسانه‌های غربی برخی موارد اعلام می‌کنند که زنان در ایران آزاد نیستند و حقوق آن‌ها رعایت نمی‌شود، گفت: این به این دلیل است که آن‌ها می‌خواهند خانواده ایرانی را از هم بپاشانند.

حجت الاسلام عبادی عنوان کرد: باید مواظب تهاجم فرهنگی دشمن باشیم امروزه خطر ماهواره از خطر مواد مخدر هم بیشتر است چراکه افرادی که از طریق ماهواره برای مردم ما برنامه پخش می‌کنند دلشان برای این مردم نمی‌سوزد..

 وی ضمن اشاره به اینکه  بیشتر شبکه‌های ماهواره‌ای در دنیا را انگلیسی‌ها و یهودی‌ها اداره می‌کنند، گفت: در هیچ جای تاریخ وجود ندارد که انگلیسی‌ها دلشان برای ایران سوخته باشدبنابراین به این نیجه می توان زسید که  لذا این‌ها حسن نیت ندارند و می‌خواهند که بلایی را که بر سر خانوادههای خود آورده اند بر سر ما هم بیاورند.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.