کدخبر: ۳۸٦٤۹
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱٦
چاپ

نماینده مردم خراسان جنوبی:

تحریم‌ها هیچ اثری بر اراده پولادین مردم ایران ندارد/باید تهاجم فرهنگی دشمن را جدی بگیریم

تحریم‌ها هیچ اثری بر اراده پولادین مردم ایران ندارد/باید تهاجم فرهنگی دشمن را جدی بگیریم

بیرجندرسا-حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه ملت ایران که با سختی‌ها آب دیده شده‌اند و اراده پولادین پیدا کرده‌اند زیر بار هیچ ذلتی نمی‌روند، گفت: سختی‌ها ما به خاطر مبارزه، استقلال و آزادی‌خواهی ما است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر عبادی  در جمع کارکنان شرکت مخابرات خراسان جنوبی  با تبریک دهه فجر اظهارکرد:همواره باید یاد شهدا را گرامی بداریم تا در قیامت در مقابل آنها شرمنده نشویم.

وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره) 22 بهمن‌ماه یوم الله است، گفت: 22 بهمن یعنی روزی که انسان را به یاد خداوند می‌اندازد و انسان دست پرتوان خداوند را احساس می‌کند.

 نماینده مردم خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه قبل از انقلاب امپراطوری شرق و غرب  شاه  را همراهی کرده و بر ضد انقلاب بودند، گفت: به فضل الهی، وحدت مردم و پشتیبانی از ولایت و رهنمودهای پیامبرگونه امام خمینی(ره) این انقلاب به پیروزی رسید.

 وی گفت: ایران در زمینه اقتصادی نیز پیشرفت‌های فراوانی را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بدست آورده است به خصوص در بحث‌های اقتصادی رشد کرده به طوری که امروز کسی نمی‌تواند اقتصاد ما را نادیده بگیرد.

وی در خصوص تحریم ها بیان کرد: بحث عبور و مقابله با تحریم‌ها یکی از مهم‌ترین موضوعاتي است که هر کشوری نمی‌تواند با این سطح تحریم‌ها مقابله کند.

وی افزود:این تحریم‌ها که اکنون به کشورمان اعمال می‌شود اگر به هر کشوری اعمال می‌شد بی‌شک آن را متلاشی می‌کرد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه ملت ایران که با سختی‌ها آب دیده شده‌اند و اراده پولادین پیدا کرده‌اند زیر بار هیچ ذلتی نمی‌روند، گفت: سختی‌ها ما به خاطر مبارزه، استقلال و آزادی‌خواهی ما است.

 وی با بیان اینکه اقتصاد ایران دارای ماهیت بسیار قوی است، افزود: در زمینه کاهش قیمت نفت که یک فتنه از سوی استکبار و با همکاری عربستان صورت گرفت، بیش از ایران اسلامی خود عربستان ضرر کرد چراکه تنها ۳۰درصد اقتصاد ایران به نفت وابسته است اما عربستان ۸۰درصد اقتصاد آن‌ها به نفت وابسته است.

عبادی با بیان اینکه در بحث‌های فرهنگی حرف برای گفتن در دنیا داریم، تصریح کرد: فلاسفه غرب به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ حرف جدید برای گفتن ندارند.

وی ادامه داد: علت به ریختگی خاورمیانه از قبیل قتل و کشتار و ایجاد داعش به خاطر دور کردن مردم از اسلام خواهی در غرب است.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد:غرب از حیث معرفتی به بن‌بست رسیده است و در این شرایط نامه رهبری به جوانان غرب بسیار تاثیرگذار بوده است.

 وی با بیان اینکه ایران اسلامی در حال تسخیر فرهنگی غرب است و تاثیر زیادی بر غرب گذاشته است، گفت: در حال حاضر گرایش به اسلام در غرب در حال رشد است به طوری که در یک کشور غربی در یک سال ۲۰ هزار نفر مسلمان می‌شوند.

نماینده مردم خراسان جنوبی بیان کرد: این موضوع که بسیاری از افراد در کشورهای غربی به گروه تروریستی داعش می‌پیوندند نتیجه این است که حرفی برای گفتن ندارند تا نیروها را در درون خود جذب کنند و فرهنگ مدرن غرب نتوانسته افراد را در درون خود جذب کند.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان اینکه ایران اسلامی از حیث قدرت نظامی در دنیا برتر است، افزود: امروزه با توجه به پیشرفت‌های نظامی کشور، هیچ‌گاه امریکا و هیچ قدرت دیگری تصور حمله به ایران را نمی‌‌کند.

 نماینده مردم بیرجند در مجلس افزود: امروز قدرت نظامی ایران به حدی رسیده که برخی از وابستگان به استکبار در منطقه هم اذعان دارند که خاورمیانه دست ایران است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رعایت حقوق زنان در جامعه یکی از برکات انقلاب است، بیان کرد:  نظام خانواده محکمی که در ایران اسلامی وجود دارد در هیچ کجای دنیا نیست، چراکه زن در غرب عروسک خیمه شب بازی است و زنان ایرانی نباید گول تبلیغات  رسانه‌های غربی که تبیلغات می‌کنند در ایران حقوق زن رعایت نمی‌شود، را بخورند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه امروز تهاجم فرهنگی از طریق ماهواره و رسانه‌های غربی در ایران در حال رسوخ است، گفت: امروز باید تهاجم فرهنگی دشمن را جدی بگیریم.

وی گفت: امام (ره)  به جوانان ایران اسلامی درس خودباوری و استقلال  آموخت که نتیجه آن؛ پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی است.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد:در این دیدار مسائل و مشکلات حوزه ارتباطات و مخابراتی برای وزیر تشریح شد که وزیر ارتباطات نیز بعد از این موضوع هیاتی را برای بررسی مشکلات حوزه مخابرات به خراسان جنوبی فرستاد.

حجت الاسلام عبادی تاکید کرد: مسئولان شرکت مخابرات استان باید  تلاش کنند تا مصوباتی که در جلسه نمایندگان وزیر ارتباطات در استان مصوب شده را تا پایان امسال اجرایی کنند.

 

 

 

 

وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره) 22 بهمن‌ماه یوم الله است، تصریح کرد: یوم الله یعنی روزی که انسان را به یاد خداوند می‌اندازد و انسان دست پرتوان خداوند را احساس می‌کند. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931118001291#sthash.bNFWkAbG.dpuf

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.