کدخبر: ۳۸٦۰۹
۱٦ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:٤۳
چاپ

نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان:

فشارها و تحریم‌های بیشتر قطعا منافع غرب را به خطر می‌اندازد

بیرجندرسا- نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان گفت: فشارها و تحریم‌های بیشتر قطعاً منافع غرب را به خطر می‌اندازد و نباید تصور کرد که زیان این تحریم‌ها یک طرفه است.

فشارها و تحریم‌های بیشتر قطعا منافع غرب را به خطر می‌اندازد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از تسنیم, آیت‌الله عباس واعظ طبسی شامگاه چهارشنبه در دیدار با ائمه جماعات مشهد مقدس، اظهار داشت: استقرار نظام جمهوری اسلامی و حکومت دینی، بزرگ ترین اعجاز حق تعالی بود که به دست بنده صالح، مؤمن و باتقوای خود این امر را محقق کرد.

وی گفت: در هیچ گوشه‌ای از جهان، نظامی با این خصوصیات را شاهد نیستیم قطعاً این نظام منحصر به ایران اسلامی است و رهبری آن نیز رهبر تمام امت‌های اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان بیان کرد: امام راحل ما از ایمان، علم، اندیشه و تفکر عمیق، برخوردار از علم و اراده، همت، اعتماد به نفس و اعتماد به خدای متعال برخوردار بودند که با وجود فشارهای سیاسی که از طرف غرب گرایان به ایشان برای رعایت شرایط می‌شد، ایشان بر سقوط حکومت شاه تأکید داشتند.

وی با اشاره به اینکه کسی که دارای ایمان است و معتقد به خداست و خود را در محضر خدا می بیند می‌تواند چنین تغییری در دنیا به وجود بیاورد خاطرنشان کرد: تحولاتی که با رهبری و درایت امام رخ داد، تحولات بی سابقه‌ای برای بسیاری از انسان‌ها بود.

آیت‌‌الله واعظ طبسی گفت: اگر مایلیم عزت، عظمت، استقلال و توجه افکار عمومی دنیا بر ما محفوظ و استمرار پیدا کند باید خودمان را به سلاح ایمان، تقوا، معنویت و فقاهت مجهز کنیم، به زبان دنیا آشنا شویم و سطح اطلاعات خود را بالا ببریم.

وی تاکید کرد: تربیت نسل جوان و نوجوان به عهده ماست، هزاران شبهه در ذهن آنان وجود دارد، ما باید این شبهات را بر طرف کنیم که اگر خود را برای رفع این شبهات آماده نکنیم، شبهات آنان تقویت می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان با تاکید بر اینکه فشارها و تحریم‌های بیشتر قطعاً منافع غرب را به خطر می‌اندازد، بیان کرد: غرب به خاطر قدرت برخورد جمهوری اسلامی، رهبری معظم نظام و شجاعت و صراحت در کلام در برابر خود، احساس ترس، رعب و وحشت دارد؛ این فشارها و تحریم‌ها یک طرفه نیست، یعنی فکر نکنید تنها به زیان ماست، ملت ما اهل تحمل هستند، ملتی صبور و بردبار است، ملتی که معتقد به مبانی دین است و فشارها را تحمل کرده و به یاری خدا تحمل می کند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای تاکید کرد: تصور من از مسائل این است که در مذاکرات با حفظ مواضع خود و حفظ سیاست‌های اصولی رهبر نظام و انقلاب بدون آن که کوچک ترین امتیاز و بهایی در زمینه مسائل اصولی نظام به کسی بدهیم، مذاکرات به ثمر خواهد رسید.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها