کدخبر: ۳۸۳۵٦
۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵٦
چاپ

سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند خبر داد

کسب رتبه نخست تیم دانشگاه صنعتی بیرجند در دومین لین‌ استار تاپ ماشین تهران

کسب رتبه نخست تیم دانشگاه صنعتی بیرجند در دومین لین‌ استار تاپ ماشین تهران

بیرجندرسا-سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: در دومین لین‌ استار تاپ ماشین تهران تیم دانشگاه صنعتی بیرجند رتبه نخست را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، ناصر مهرشاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:تیم اعزامی استار تاپ ویکند دانشگاه صنعتی بیرجند در بین 12 تیم شرکت‌کننده، موفق به کسب عنوان تیم نخست دومین لین استارتاپ ماشین تهران شدند.

وی افزود: آقایان مصطفی لطفی، محمدرضا سقابی، محمدحسین محسنی، حسین آریان و وحید گلنگری که از دانشگاه صنعتی بیرجند در این رویداد شرکت کرده بودند، موفق به کسب عنوان تیم اول این رویداد و حضور و ارائه ایده در چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت شدند.

سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند یادآورشد: ماشین استارتاپ ناب (Lean Startup Machine) کارگاهی سه روزه در زمینه ساخت یک کسب‌وکار موفق است.

مهرشاد عنوان کرد: این تیم در صورت جلب توجه سرمایه گذار، موفق به حضور در کنفرانس Bridge آلمان در سال 2015  می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه  بیشتر شرکت‌های جدید چیزی می‌سازند که بازار ندارد و در این طرح شکست می‌خورند اضافه کرد: در این رویداد، فرآیند کشف اینکه چه محصولی در بازار موفق است و کدام یک نیز موفق نیست را به شرکت‌کنندگان می‌آموزد.

مهرشاد در پایا ن خاطرنشان کرد: دوره دوم این کارگاه با رویکرد تخصصی در حوزه کاربردهای مالی، بانکی و پرداخت الکترونیک، همگام با چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌‌های پرداخت توسط پژوهشکده پولی و بانکی و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا در تهران برگزار شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.