کدخبر: ۳۸۲۳۲
۰۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۳
چاپ

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی:

روستاهای دورافتاده خراسان جنوبی ازحداقل امکانات ورزشی محروم است

روستاهای دورافتاده خراسان جنوبی ازحداقل امکانات ورزشی محروم است

بیرجندرسا- مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی گفت: برخی از روستاها برخوردار از امکانات ورزشی و برخی روستاهای دورافتاده استان از حداقل امکانات ورزشی محروم هستند، وپیگیر ایجاد نشاط در سراسر استان به طور متوازن هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، بهرام عزیززاده مقدم در دیدار با فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی اظهار داشت: در زمینه ورزش جوانان و سربازان پادگان امام رضا(ع) بیرجند از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند و برای میزبانی مسابقات در این پادگان تا حد امکان حاضر به کمک هستیم.

وی با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی کمبود امکانات نداریم افزود: فقط بحث عدم هماهنگی و توزیع نامناسب امکانات است و با توجه به اینکه برخی از روستاها برخوردار از امکانات ورزشی و برخی روستاهای دور افتاده استان از حداقل امکانات ورزشی محروم هستند، پیگیر ایجاد نشاط در سراسر استان به طور متوازن هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: متاسفانه بی تحرکی در جوانان استان روزبه‌روز گسترش می‌یابد که استفاده نامناسب از شبکه‌های اجتماعی عامل این بی تحرکی‌ها و وقوع آسیب ها را تشدید می‌کند.

عزیززاده مقدم بیان کرد: ما سعی داریم از توانایی و پتانسیل های تمام نیروهای مجرب برای نشاط و شادابی این استان استفاده کنیم.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی نیز گفت: پادگان آموزشی امام رضا(ع) بیرجند بیشترین جمعیت جوان استان را تشکیل می‌دهد.

قوام یوسفی به تعامل و آمادگی همکاری با سازمان ها و نهادهای استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این پادگان پتانسیل ها و فرصت های بسیار خوبی در ورزش وجود دارد که سرمنشاء برکات اجتماعی و ساختاری بسیاری  است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.