کدخبر: ۳۸۱۸٦
۰۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۲
چاپ

از ابتدای سال جاری تا کنون:

کمک های 100 میلیون تومانی خیرین و کمیته امداد به جوانان آماده ازدواج در بشرویه

کمک های 100 میلیون تومانی خیرین و کمیته امداد به جوانان آماده ازدواج در بشرویه

بیرجندرسا-مسئول کمیته امداد امام خمینی بشرویه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 24 نفر نوع عروس و جوانان اماده ازدواج شهرستان بشرویه از کمک هزینه های ازدواج و تامین جهیزیه کمیته امداد امام خمینی(ره) برخوردار شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، رمضان برمک در گفتگو با خبرنگار پیام بشرویه با اشاره به خدمات کمیته امداد در حوزه ازدواج و تامین جهیزیه  نوع عروسان تحت حمایت اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 24 نفر نوع عروس و جوانان اماده ازدواج شهرستان بشرویه از کمک هزینه  های ازدواج و تامین جهیزیه کمیته امداد امام خمینی(ره)  برخوردار شده اند.

مسئول کمیته امداد امام خمینی (ه) افزود: این تعداد نسبت به سال گذشته 7 نفر کاهش داشته و مبلغی بالغ بر 46 میلیون و 353 هزار تومان اعتبار در این حوزه هزینه شده است .

وی خاطر نشان کرد:سال گذشته مبلغ 27 میلیون و 475 هزار تومان اعتبار برای 37 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت خرید جهیزیه و کمک برای ازدواج به افراد واجد شرایط و تحت پوشش کمیته امداد، اهداء شد.

 برمک،در خصوص اعطای کمک هزینه های ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار هم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون اعتباری بالغ بر 20 میلیون ریال برای کمک به تامین هزینه های ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار در بشرویه هزینه شده است.

مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) بشرویه ،کمک به ایتام تحت حمایت در حوزه ازدواج را از دیگر فعالیت های این نهاد برشمرد و گفت:با توجه به خدمات نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای کمک به ازدواج ایتام تحت حمایت ،از ابتدای سال تا کنون 4 مورد کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است که از مجموع اعتبارات هزینه شده ، 18 میلیون و 352 هزار تومان کمک های مردمی و 30 میلیون تومان اعتبارات دولتی بوده است.

 

وی ضمن تقدیر از حمایت های خیرین از نیازمندان تحت پوشش نهادهای حمایتی هم گفت: خوشبختانه مردم نیکوکار و خیر شهرستان بشرویه همواره حامی اقشار ضعیف و نیازمند جامعه بوده اند و تنها در حوزه كمك هاي موردي ،خيرين براي تامين جهيزیه 4 نفر از مددجويان مبلغ 9 میلیون و 220 هزار تومان اهداءکرده اند و در مجموع مبلغی قریب به 28 میلیون تومان در حوزه ازدواج ایتام و تامین جهیزیه کمک شده است.

برمک افزود: در مجموع مبلغی قریب به 106 میلیون تومان ،کمک های اهداء شده خیرین و کمیته امداد امام خمینی بشرویه از ابتدای سال جاری تا کنون در جهت تهیه جهیزیه برای نوعروسان،هزینه های کمک ازدواج برای ایتام و زنان سرپرست خانوار می باشد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.