کدخبر: ۳۸۱۰۹
۰٦ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۳
چاپ

رئیس دانشگاه بیرجند:

۳ پروژه عمرانی دانشگاه بیرجند در دهه فجر افتتاح می‌شود

بیرجندرسا- رئیس دانشگاه بیرجندگفت: همزمان با دهه مبارک فجر۳ پروژه عمرانی این دانشگاه شامل گازرسانی به پردیس شهداء، محوطه سازی پردیس امیرآباد و ساختمان خوابگاه دانشجویی پسران در مجموعه خوابگاهی سرو افتتاح می شود.

۳ پروژه عمرانی دانشگاه بیرجند در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی دانشگاه بیرجند, در سطح دانشگاه در لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) و حضور دانشگاهیان در مراسم مشترک آغاز دهه فجر در میدان امام خمینی(ره) بیرجند از برنامه نخستین روز از دهه مبارک فجر دراین دانشگاه است.

وی افزود: عطر افشانی و گل باران یادمان شهدای دانشجو و مزار شهید گمنام دانشگاه بیرجند، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دانشگاهی، شرکت گسترده دانشگاهیان در برنامه های دهه فجر بویژه نمازجمعه و حضور پرشور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه بیرجند در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن از دیگر برنامه های این دانشگاه در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

رئیس دانشگاه بیرجندگفت: برگزاری نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه در روز انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، زنان و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی برپایی کرسی آزاد اندیشی دانشجویی و کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده با تأکید بر آسیب های اجتماعی با حضور دکتر نارنجی ها از برنامه های ویژه دانشگاهی این ایام است.

خلیلی بیان کرد: دهه فجر دومینوی بزرگ پیامبر رحمت (ص)، جشن بزرگ انقلاب، شب موسیقی سنتی و ملی در ایام دهه فجر در این دانشگاه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره ورزش های همگانی دانشگاهیان با مسابقات مختلف ورزشی، مسابقه عکاسی با موضوع عکس انقلاب، مسابقه کتابخوانی و مسابقه نقاشی دیواری در سطح خوابگاه های دانشجویی و مسابقه کاریکاتور و نقاشی با موضوع دهه فجر از دیگر برنامه های ستاد دهه فجر در دانشگاه بیرجند است.

رئیس دانشگاه بیرجند اظهارداشت: در ایام الله دهه مبارک فجر سه پروژه عمرانی این دانشگاه شامل گازرسانی به پردیس شهداء،  محوطه سازی پردیس امیرآباد و ساختمان خوابگاه دانشجویی شماره 4 پسران در مجموعه خوابگاهی سرو افتتاح می شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها