کدخبر: ۳۷۸۳٤
۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:٤۹
چاپ

خدمتگزار تاکید کرد:

زمینه اشتغال و معیشت در نوار مرزی خراسان جنوبی فراهم شود

زمینه اشتغال و معیشت در نوار مرزی خراسان جنوبی فراهم شود

بیرجندرسا-استاندار خراسان جنوبی گفت:باید هر چه می‌توانیم در خراسان جنوبی در نوار مرزی زمینه اشتغال و معیشت را برای مردم مهیا کنیم تا از مهاجرت به شهرها جلوگیری و رمز ماندگاری مردم در منطقه فراهم شود.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، وجه الله خدمتگزار دیشب  در مراسم دیدار با علمای  شیعه و سنی به مناسبت هفته وحدت، ضمن تبریک ایام ربیع الاول و همچنین تولد نبی اکرم(ص) و امام صادق(ع) گفت:میلاد رسول اکرم (ص) برای همه مسلمین جهان بهترین،نیکوترین  ایام محسوب می شود زیرا زیباترین مخلوق خداوند  متولد شده است.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم تأکید زیادی به وحدت میان مسلمانان دارد و این وحدت باید با هماهنگی و همراهی مسلمانان ایجاد باشد.

استاندار خراسان جنوبی افزود:  در صحنه‌های گوناگون شیعه و سنی در کنار یکدیگر برای پیروزی اسلام تلاش کردند و حفظ حرمت و کرامت انسانی همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است.

وی وحدت  را به عنوان رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست ویادآور شد:مساله وحدت از جمله مهمترین مسائلی بوده که همواره جزو تاکیدات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: در سال های گذشته مردم ایران نشان دادند که در صحنه‌های گوناگون اعم از جنگ تحمیلی، انتخابات و انقلاب در کنار یکدیگر هستند و در حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

وی خود را خادم مردم خراسان جنوبی دانست واظهار کرد: باید ادعاهای خود را در عمل به درستی به مردم نشان دهیم و تمامی مسئولان خود را مکلف به خدمت‌ گذاری به مردم بدانند.

خدمتگزارضمن اشاره به اینکه در شرایط کنونی افراد زیادی در سطح جامعه، به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند تکید کرد: وحدت و همدلی افراد به شدت مورد تهدید واقع شده است واکنون  وظیفه ما هست  که با عزمی راسخ،بیشتر از پیش به این مقوله توجه کنیم.

استاندار خراسان جنوبی افزود:  تمامی افراد اعم از شیعه و سنی در کنار یکدیگر هستیم و در خراسان جنوبی وحدت شیعه و سنی به طور عینی و ملموس دیده می‌شود و مرزنشینان استان به دلیل روحیه همدلی و صمیمیت بین مردم بهترین و امن‌ترین مرزها را در کشور ایجاد کرده‌اند.

وی با بیان این که نگاه رئیس جمهور و معاونین ایشان به خراسان جنوبی و مردم آن ، نگاهی ویژه است عنوان کرد :تمام مشکلات استان به عرض ایشان رسانده ایم و امیدواریم به زودی شاهد تحولاتی ژرف در مسائل مختلف استانی باشیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: از یکایک مدیران استانی درخواست کرده ام که آنچه در توانشان است نسبت به پاسخگویی مشکلات مردم کوشش نمایند.

وی ادمه داد: مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی ثابت کردند که در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و پشتیبان دلسوزان نظام هستند و با حضور پر رنگ از رئیس جمهور استقبال کردند و باید بدانند این دولت هم قولی که نتواند محقق و عملیاتی کند را به مردم نمی‌دهد.

خدمتگزار در پایان خاطر نشان کرد: باید هر چه می‌توانیم در خراسان جنوبی در نوار مرزی زمینه اشتغال و معیشت را برای مردم مهیا کنیم تا از مهاجرت به شهرها جلوگیری و رمز ماندگاری مردم در منطقه فراهم شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.