کدخبر: ۳۷۸۱۲
۱٤ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰٤
چاپ

حجت الاسلام عبادی:

وحدت تنها رمز ماندگاری اقتدار مسلمانان و گسترش توحید است

وحدت تنها رمز ماندگاری اقتدار مسلمانان و گسترش توحید است

بیرجندرسا-نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌تردید وحدت تنها رمز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمانان و گسترش اسلام‌خواهی و توحید است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا  به نقل ازروابط عمومی دفتر نماینده مردم خراسان جنوبی, سیدمحمدباقر عبادی در پیامی هفته وحدت را تبریک گفته که در متن این پیام با اشاره به تاکید حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر حفظ وحدت در جامعه و تبریک هفته وحدت، آمده است: هفته‌ای که به تدبیر حضرت امام خمینی(ره)، هفته ‌وحدت نام گرفته، یادآوری و تقویت مکرر یک اندیشه اسلامی است که بی‌تردید رمز ماندگاری اقتدار، عزت و عظمت و همچنین استقلال مسلمانان و گسترش اسلام‌خواهی و توحید است.

همچنین در این پیام آمده است:
" وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا(سوره آل عمران آیه
۱۰۳)» کلامی رحمانی است که بر ضرورت حفظ وحدت و هم اندیشی مسلمین در امور تأکید می‌ورزد و همه نگاه ها را متوجه یک نقطه می‌داند و آن توحید است.

میلاد رحمة اللعالمین نقطه‌ آغاز عبور جهان از ظلمت و تاریکی به‌ سوی نور و ضیا و هفته وحدت همزمان با این رویداد فرخنده، نماد تمسک به فرمان خدایی حبل ‌الله‌ متین است.

 هفته‌ای که به تدبیر حضرت امام خمینی(ره) هفته‌وحدت نام گرفته، یادآوری و تقویت مکرر یک اندیشه اسلامی است که بی‌تردید رمز ماندگاری اقتدار، عزت و عظمت و همچنین استقلال مسلمانان و گسترش اسلام‌خواهی و توحید است.

 در آیات و روایات متعدد، حفظ وحدت ميان مسلمانان مورد توجه جدی قرار گرفته و نص صریح قرآن و همچنین احادیث قدسی و نبوی به‌ آن اشاره‌ کرده‌ است. بدون شک مسلمانان با همدلی و شناخت متقابل مذاهب اسلامی و تأسی به رسول‌الله(ص) و عمل به تعالیم قرآن و سنت، می‌توانند با اهتمام برای شناخت دشمن مشترک، مانع ریشه‌ دواندن تفرقه‌ شوند.

 بی شک تمسک به سیره الهی رسول اکرم (ص) و الهام از سلوک آن گنجینه بی زوال حکمت و هدایت، بیش از پیش در دنیای پر ستم امروز ضرورت یافته و جامعه بزرگ اسلام جز با بهره عملی از راه و روش پیامبر بزرگ الهی ره به سعادت نخواهد برد.

 اینجانب فرا رسیدن فرخنده‌ میلاد پیامبر نور و رحمت و هفته‌ وحدت را به‌ همه‌ آحاد ملت حماسه‌ ساز ایران و به‌ویژه‌ مردم غیور و مومن استان خراسان جنوبی تبریک وتهنیت گفته‌ و از ایزد یکتا خواستارم مسلمانان در سایه‌ اسلام ناب محمدی در صلح و آرامش زندگی کنند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.