کدخبر: ۳۷٦۸۸
۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:٤۵
چاپ

بیانیه تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت 9 دی

بیرجندرسا-شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی با صدور بیانیه؛ از حضور گسترده مردم استان در مراسم بزرگداشت نهم دی قدردانی کرد.

بیانیه تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت 9 دی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل ازروابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی, شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در بیانیه ای از حضور چشمگیر مردم استان در مراسم بزرگداشت نهم دی قدردانی کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:
 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ

مردم عزیز و شهید پرور استان خراسان جنوبی درود و سپاس خداوند بر شما که در سالروز حماسه ماندگار ۹ دی، (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) روزی که به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» نمادی از تجلی قدرت الهی و روح حسین‌بن علی«علیه‌السلام» و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ایران اسلامی ظهور یافت تا بساط فتنۀ فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور رساند.

 

شما با حضور خود در اجتماعات باشکوه سراسر استان میثاق دوباره ای با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و بیعتی مجدد با ولی امر مسلمین حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای داشتید و با وحدت و همدلی و حضور گسترده خود قلب امام زمان (عج) و همچنین نائب برحقش را شاد و چشم دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را کور کردید.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی ضمن سپاس و قدردانی حضور همه  اقشار مختلف مردم،قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، استاندار معزز و معاونین، خانواده های مکرم شهدا، جانبازان و ایثارگران، ائمه جمعه، فرمانداران، روحانیت معزز، بسیجیان قهرمان، ورزشکاران، هنرمندان، اصناف و بازاریان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانش آموزان، اصحاب رسانه، جوانان و نوجوانان سازمانها، نهادها، ارگانها، نیروهای مسلح و مجموعه هایی که در استقبال از امام جمعه موقت تهران ودبیر کل جامعه روحانیت مبارز کشور حضرت آیت الله موحدی کرمانی(دامت برکاته) وبرگزاری اجتماعات بزرگ روز نهم دی همکاری و تلاش صادقانه، خالصانه و موثر داشتند تقدیر و تشکر بعمل می آورد.

 

سلامتی و بهروزی مردم شریف استان خراسان جنوبی را در سایه زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها