کدخبر: ۳۷٦۳۹
۰۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۱
چاپ

سخنران بعثه مقام معظم رهبری:

امروز ابزار جنگ نرم دشمن همین دیش‌های ماهواره است

بیرجندرسا-سخنران بعثه مقام معظم رهبری گفت: امروز ابزار جنگ نرم دشمن همین دیش‌هایی است که بالای بام منازل بعضی از ما قرار گرفته و دشمن برای جذب مردم ماهواره را انتخاب کرده است.

امروز ابزار جنگ نرم دشمن همین دیش‌های ماهواره است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن پورموسوی  در جمع مردم طبس اظهار داشت: امام(ره) یک عارف و سالک و فیلسوف بود و فرمود افتخارم این است که خود یک بسیجی‌ام و به شما بسیجیان غبطه می‌خورم.
وی تصریح کرد: در بسیج پاک‌ترین، فداکار‌ترین و آماده‌ترین جوانان برای به کمال رساندن این امت در این مجموعه گرد هم آمده‌اند.
سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کلام آیت‌الله خامنه‌ای گفت: بسیجی یعنی فردی با ایمان و دارای مغز متفکر و آماده برای انجام وظیفه که وارد این عرصه می‌شود و امروز دغدغه بزرگان و متولیان دین و انقلاب و رهبری که پرچم‌دار عرصه هستند دغدغه جنگ نرم است. 
پورموسوی افزود: امروز ابزار جنگ نرم دشمن همین دیش‌هایی است که بالای بام منازل بعضی از ما قرار گرفته است و دشمن برای جذب مردم نامی به اسم ماهواره انتخاب کرده است ولی در واقع این نام راه را به ما نشان نمی‌دهد و ما را به بیراهه می‌برد و در واقع این مارواره است. 
وی خاطرنشان کرد: جنگ نرم زمان نمی‌شناسد و گاهی اوقات دشمن 50 سال کار می‌کند تا نتیجه بگیرد و زمان متفاوت است. 
سخنران بعثه مقام معظم رهبری با توجه به سخنان امام صادق(ع) ادامه داد: معروف‌شناسی و منکر‌شناسی، یکی بودن قول و عمل، شیوه‌شناسی تذکر و حُسن برخورد از مهم‌ترین ویژگی‌های امر به معروف و نهی از منکر است. 
 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها