کدخبر: ۳۷٦۲۲
۰۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۹
چاپ

خیابانی:

فتنه 88 به اقتصاد کشور ضربه شدیدی زد / لکه سیاه فتنه 88 آنقدر ننگین است که با آفتاب هم پاک نمی شود

فتنه 88 به اقتصاد کشور ضربه شدیدی زد / لکه سیاه فتنه 88 آنقدر ننگین است که  با آفتاب هم پاک نمی شود

بیرجندرسا-عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در خصوص سخنان رئیس جمهور در جمع مردم بیرجند مبنی بر اینکه اینقدر لکه های سیاه را نگه ندارید و خود آفتاب لکه های سیاه را پاک می کند تصریح کرد: لکه سیاه فتنه 88 آنقدر ننگین است که با آفتاب هم پاک نمی شود.

ابوالفضل خیابانی در گفتگو با خبرنگار بیرجند رسا اظهار کرد: در حادثه ۹دی ماه مردم برای دفاع از ارزش های انقلاب به میدان آمدند و با حضورخود مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

وی افزود: حماسه ۹ دی تجلی قدرت خداوند و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود.

 عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور عنوان کرد: خواسته مردم از قوه قضاییه محاکمه سران فتنه  همان کسانی که خواستار ضربه به نظام بودند بوده و هست.

وی گفت: قطعا حکم سران فتنه اعدام است و این لطف رهبری بوده است که نظام با آن‌ها این رفتار را داشته  ومورد رافت قرار بگیرند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه قبل از سال 88نظام و حکومت در شرایط بسیار خوبی قرار داشت اظهار کرد:قدرت‌هایی که امروز با ایران در پای میز مذاکره می‌نشینند  در حال پذیرفتن حقوق هسته‌ای ایران بودند اما فتنه گران با حضور خود در سال 88 همه چیز را خراب کردند.

 خیابانی گفت: فتنه 88 بهانه‌ای بود برای دولت‌های استکباری تا برای سرکوب ایران اسلامی از آن استفاده کنند و بعد از فتنه بود که دشمن به بهانه‌های مختلف ایران را تحریم کرد.

 وی عنوان کرد: حمایت دولت‌های بیگانه از فتنه گران نشان می‌دهد که دشمن قبل فتنه خواسته‌های ایران اسلامی را قبول میکرد ولی بعد از فتنه خواسته دشمن تغییر نظام اسلامی شد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: تا قبل از فتنه 88 نظام از لحاظ اقتصادی در وضیعت خوبی بود ولی ایجاد فتنه به اقتصاد کشور لطمه زد و هزینه های گزافی بر کشور وارد کرد.

خیابانی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور خود باید بدنبال مجازات سران فتنه باشد؛ چراکه اگر فتنه گران به اهداف زشت خود در سال 88 می‌رسیدند الان رئیس جمهوری به نام حسن روحانی نداشتیم.

وی در خصوص سخنان رئیس جمهور در جمع مردم بیرجند مبنی بر اینکه اینقدر لکه های سیاه را نگه ندارید تصریح کرد: لکه سیاه فتنه 88 آنقدر ننگین است که  با آفتاب هم پاک نمی شود.

خیابانی ضمن  اشاره به اینکه در فتنه 88 خواست خداوند باعث رو شدن دست دشمنان شد عنوان کرد: فتنه 88 یک رویدادی بود که سطح  آن از یک لکه سیاه فراتر رفته است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور افزود: این لکه سیاه سفید شدنی نیست مگر اینکه این‌ها توبه کنندهر چند که اگر توبه هم کنند ملت آنان را نخواهد بخشید.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.