کدخبر: ۳۷۵۳۰
۰٦ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰
چاپ

رییس بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند:

وقف صندوق پس­انداز معنوی انسان است

بیرجندرسا-معاون بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند، با بیان اینکه وقف صندوق پس­انداز معنوی انسان است،گفت: این آگاهی باید احیا و در مردم هوشیاری ایجاد شود تا مسئله وقف جان دوباره بگیرد.

وقف صندوق پس­انداز معنوی انسان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از ایسنا,وجیه ا... رئیسی، در نشست با رئیس اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان اظهار کرد: وقتی که در معنای اسلام و اسلامی وقف به کار برده می­شود ارائه رفتار خوبی به ذهن متبادر می­شود.

وی با بیان اینکه افکار عمومی به مسئله وقف آگاه است ولی توجه ندارد، گفت: این آگاهی باید احیا و در مردم هوشیاری ایجاد شود تا مسئله وقف جان دوباره بگیرد.

پزشکان همیشه وقف مردم هستند

حسین کامیار معاون بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند، نیز در این جلسه گفت: وقف، بخشش، هدیه و خیرمندی نسبت به همنوعان مفاهیمی است که در وجود همه انسان­ها نهادیه شده است.

وی ادامه داد: مفاهیمی مانند وقف، بخشش، هدیه و خیر مندی ربطی به دین، سرزمبن، فرهنگ و قوم خاصی ندارد و با نگاهی گذرا به افراد مختلف در دین های مختلف موضوع وقف و یا بخشش و یا عطا و غیره را می توان برجسته دید.

معاون بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند، با بیان اینکه مبنی نهادی و فکری مسئله وقف نوع دوستی است چراکه همه انسان همنوع دوست هستند، افزود: انسان ها علاقمند هستند که دوست داشتن را در موقعیت ها و میدان های مختلف زندگی خود ابراز کنند و ربطی به امروز و دیروز و گذشته و حال ندارد  و پزشکان همیشه با کمک کردن به سالم بودن مردم خود را وقف مردم می­کنند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.