کدخبر: ۳۷۵۲۸
۰٦ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:٤۲
چاپ

انتقاد قرائتی از تعطیلی‌های مکرر در کشور

بیرجندرسا-حجت‌الاسلام قرائتی گفت: کنترل و تنظیم جمعیت متناسب مفاهیم قرآنی نیست. رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: کثرت جمعیت از افتخاراتی است که خداوند بر ما منت نهاده است. مطالب منابر را اگر از قرآن بگوییم هیچ خطا و اشتباهی ندارد.

انتقاد قرائتی از تعطیلی‌های مکرر در کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، به نقل از نسیم, حجت‌الاسلام محسن قرائتی امروز در همایش سراسری ائمه جماعات سازمان تامین اجتماعی که در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج)قم برگزار شد، بر لزوم افزایش جمعیت تاکید کرد و گفت: تنظیم خانواده ضد قرآن است و کثرت جمعیت از افتخاری است که خداوند بر ما منت نهاده است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: که اگر قرآنی شویم روضه‌ها نیز قرآنی می‌شود، مطالب منابر را اگر از قرآن بگوییم هیچ خطا و اشتباهی ندارد.

این استاد حوزه، با انتقاد از کثرت تعطیلات گفت: در قرآن آمده است جمعه فقط یک ساعت برای اقامه نماز جمعه تعطیل شود و امروز ایام نوروز و سه ماه تابستان تعطیل است؛ نتیجه این تعطیلی‌ها تربیت تحصیل کرده‌هایی است که در حد خود نیستند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که باید بیشتر به قرآن و تفسیر آن اهمیت دهیم، گفت: شکایت حضرت رسول(ص) از ما قطعی است که چرا قرآن را مهجور گذاشتیم و نسبت به این کتاب الهی بی اعتنا بودیم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها