کدخبر: ۳۷۵۲۵
۰٦ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰٦
چاپ

مسئول فرهنگی اداره اوقاف طبس خبر داد

جذب بیش از 400 قرآن‌آموزان توسط اداره اوقاف طبس

بیرجندرسا-مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه طبس گفت: جذب بیش از 400 نفر از قرآن‌آموزان و برگزاری طرح مودت و اجرای طرح مهر تحصیلی و برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان توسط این اداره انجام گرفته است.

جذب بیش از 400 قرآن‌آموزان توسط اداره اوقاف طبس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل ازفارس, رضا ابوالحسنی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول در پیشاپیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته در طبس اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز آخرین روز از هفته وقف می‌باشد یکی از مسائل و یکی از راه‌هایی که اسلام برای جاودانه شدن هر فرد برای انسان قرار داده وقف است و وقف میراث جاودانه است.

وی تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس از ابتدای سال جاری تا کنون به برگزاری و اجرای طرح آرامش بهاری، طرح یاس نبوی، طرح نشاط معنوی و کلاس‌های قرآن، برگزاری مراسم احیا، دوره‌ها و محفل‌های قرائت، تجوید، ترتیل و حفظ قرآن کریم پرداخته است.

مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه طبس گفت: همایش امامزاده‌گان، برگزاری جشن علوی، اجرای طرح تربیت حافظان قرآن و جذب بیش از 400 نفر از قرآن‌آموزان و برگزاری طرح مودت و اجرای طرح مهر تحصیلی و برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان خراسان جنوبی توسط این اداره انجام گرفته است.

ابوالحسنی عنوان داشت: ارسال بیمه خادمین، تنظیم برنامه بودجه موقوفه‌ها و هزینه اعتبارات دولتی برای مساجد و بقاع از برنامه‌های مالی این اداره بوده است و در امور اجاره‌ها 596 سند اجاره تنظیم و 850 عدد کار کارشناسی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اخذ 46 سند مالکیت و تعیین تکلیف 12 پرونده مراجعه شده به مراجع قضایی و اجرای 3 طرح از احکام صادره و پیگیری 2 ثبت جدید از احکام حقوقی ثبتی از اقدامات داره اوقاف و امور خیریه طبس بوده است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.