کدخبر: ۳۷۵۲۲
۰٤ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۲
چاپ

وجه اله خدمتگزا/ عقیده و سازگار رئیس جمهور :

در استان ها وعده ای خارج از ظرفیت و تحقق داده نشود

در استان ها وعده ای خارج از ظرفیت و تحقق داده نشود

بیرجندرسا- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه، وظیفه دولت را درخدمت رسانی بیشتر می کند، افزود: امید است شرایطی توسط دولت ایجاد شود که ما بتوانیم بیشترین خدمت را به مردم داشته باشیم و من نیز به عنوان نماینده دولت در استان به صورت جد پیگیر تحقق مصوبات دولت در استان خواهم بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، وجه الله خدمتگزار در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: در مراسم استقبال از رئیس جمهور مردم هرآنچه داشتند درطبق اخلاص گذاشتند و بهترین صحنه ها را در استقبال از رئیس جمهور خلق کردند.

خدمتگزار تصریح کرد: عقیده و سازکار رئیس جمهور این است که در استان ها وعده ای خارج از ظرفیت و تحقق داده نشود.

وی افزود: من نیز به عنوان نماینده دولت در استان به صورت جد پیگیر تحقق مصوبات دولت در استان خواهم بود.

استاندار خراسان جنوبی خبرداد: طی سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی  قول کاهش سود تهسیلات بانکی از محل صندوق توسعه ملی  برای سرمایه گذاران استان گرفته شده که من نیز پیگیر تحقق این وعده از مرکز خواهم بود.

وی تصریح کرد: در دیداری که با مشاوره رسانه ای رئیس جمهور داشته ایم تاکید شده است که رسانه های خراسان جنوبی مورد توجه ویژه قرار گیرند.

خدمتگزار در خصوص طرح انتقال آب به خراسان جنوبی نیز گفت: در خصوص تحقق این وعده پنج جلسه با وزیر نیرو داشته ایم که وزیر نیرو طرح هایی برای انتقال آب در دستور کار قرار داد که این طرح ها با برنامه ریزی و کارشناسی  اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به اذعان کارشناسان دادن ردیف بودجه به راه آهن کار بسیار سختی است، گفت: در زمینه قرار دادن راه آهن خراسان جنوبی در ردیف بودجه پیگیری های زیادی توسط مسئولین استانی انجام شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بلاتصدی بودن ۴۳ درصد از پست های سازمانی استان و آیا در جریان سفر هیئت دولت قولی برای جذب نیرو در دستگاه اجرایی گرفته شده است، گفت: این مشکل را ما از مرکز پیگیری کرده ایم که نظر معاون برنامه ریزی رئیس جمهور این است که در زمینه اشتغال از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

استاندار خراسان جنوبی خبر داد: تاکنون در زمینه سفر رئیس جمهور به استان ۳۵ هزار درخواست در سامانه تلفنی ۱۱۱ و ۲۷ هزار و ۵۰۰ نامه دستی از مردم استان دریافت شده است.

وی افزود: در زمینه سرمایه گذاری در استان در اول راه قرار داریم و هم اکنون زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاری در استان وجود ندارد.

خدمتگزار بیان داشت: تاکنون باور به سرمایه گذاری در خراسان جنوبی ایجاد نشده است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.