کدخبر: ۳۷۵۱۸
۰٤ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۰
چاپ

نوبخت :

تخصیص 100 درصدی اعتبار 270 میلیارد تومانی به خراسان جنوبی /بهره برداری ازسدسیاهو در سال94

بیرجندرسا-معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، کل درآمد استان خراسان جنوبی را بالغ بر 148 میلیارد تومان پیش‌بینی و گفت: در این سفر رئیس جمهور 270 میلیارد تومان به استان خراسان جنوبی اختصاص داد که به صورت 100 درصد تخصیص خواهد یافت.

تخصیص 100 درصدی اعتبار 270 میلیارد تومانی به خراسان جنوبی /بهره برداری ازسدسیاهو در سال94

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، محمدباقر نوبخت در شورای اداری خراسان جنوبی اظهارکرد: برای منابع آب خراسان جنوبی چهار میلیارد تومان در سال 94 و 11 میلیارد تومان برای سال 95 اختصاص می یابد.

وی گفت: در قانون بودجه 93 برای خراسان جنوبی 15 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار عمرانی و 110 میلیارد تومان اعتبار عمرانی و جاری در نظر گرفته شده است.

نوبخت کل درآمد استان را بالغ بر 148 میلیارد تومان پیش بینی کرد و عنوان کرد: در این سفررئیس جمهور 270 میلیارد تومان به استان خراسان جنوبی اختصاص داد که به صورت 100 درصد تخصیص خواهد یافت.

وی بیان کرد: این مبلغ در قالب 21 طرح عمرانی در این استان سرمایه‌گذاری می‌شود که همه شهرستان‌ها طرح‌هایی خواهند داشت.

نوبخت ادامه داد: سیاست دولت برای سفرهای استانی این است که همه طرح های مورد نظر باید در یک سال به اتمام برسد به جز طرح های بزرگ.

وی افزود: برای استان خراسان جنوبی همچنین 14طرح با 56 میلیارد تومان در سال 94 اجرا خواهد شدو رئیس جمهور برای توسعه سریع استان هفت طرح دیگر با اعتبار 214 میلیارد تومان به طرح های اولیه افزوده است.

نوبخت با اشاره به اینکه سد فرخی امسال به اتمام خواهد رسید؛ اظهار کرد: سد سیاهو نیز در سال 94 تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اتصال استان به راه آهن سراسری نیز ملزومات قانونی آن فراهم شده است،گفت: این طرح  وارد ردیف بودجه شده است.

نوبخت افزود: در قانون بودجه سال 93 ، 1.5 میلیون دلار فایناس برای خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.

 معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور،گفت: تکمیل مجتمع‌های آبرسانی برای تأمین آب 25 هزار خانوار، انتقال آب، تکمیل هشت گلخانه و 18 واحد دامپروری تا پایان سال 93 و 100 کیلومتر راه برای یک سال آینده از دیگر طرح‌هایی است که برای خراسان جنوبی اجرایی خواهد شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.