کدخبر: ۳۷۵۱٤
۰٤ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵٤
چاپ

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد

وجود 430 هزار نیرو در وزارت بهداشت

بیرجندرسا-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت دارای 430 هزار نیرو است.

وجود 430 هزار نیرو در وزارت بهداشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس, سید حسن هاشمی در کارگروه تخصصی سلامت در مرکز جامع بیماران خاص خراسان جنوبی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند پرشور برنامه‌های تحول را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه در سراسر استان خراسان جنوبی این دانشگاه مشغول خدمت به مردم هستند، تصریح کرد: دولت با تمام مشکلاتی که پیش‌رو دارد و شرایط اقتصادی در مورد طرح تحول نظام سلامت به طور جدی پیگیر است.

وزیر بهداشت اظهار امیدواری کرد: امید است سال آینده گشایشی برای دولت ایجاد شود تا بتوانیم حلقه‌های مفقوده این طرح را پیاده کنیم.

هاشمی با بیان اینکه ما با تحول نظام سلامت فاصله داریم، ادامه داد: رضایت مردم گواه موفقیت این طرح تاکنون است و خوشحالیم که بخشی از رنج مردم را کاهش داده است.

وی عنوان داشت: دسترسی به پزشک، دارو و خدمات درمانی در روستاها باید افزایش پیدا کند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه تعرفه پرستاری برای بخش خصوصی ابلاغ می‌شود، افزود: فعالیت تعداد 430 هزار نیرو در وزارت بهداشت کار ساده‌ای نیست و آنچه دولت تصمیم گرفته است توجه به مردم است.

هاشمی با بیان اینکه میزان نیروهای ما در بخش اورژانس پنج تا هفت درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: باید در کنار رضایتمندی مردم به شادابی و نشاط ارائه‌کنندگان خدمت نیز توجه کرد.

وی تصریح کرد: امید است دانشگاه علوم پزشکی بیرجند که خدمت‌رسان بخشی از محروم‌ترین مردم کشور است، بهتر از گذشته مسیر ترقی را طی کند و بتواند نیروهای بومی را تربیت کند.

وزیر بهداشت، توان‌بخشی را یکی از کمبودهای جدی در کشور دانست و یادآور شد: این بخش از وزارت بهداشت جدا شده است و به بیماران این بخش ظلم می‌شود.

هاشمی در پایان با اشاره به طرح تحول نظام سلامت، خاطرنشان کرد: این نظام برپا شد تا مردم در آسایش بیشتری قرار گیرند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها