کدخبر: ۳۷۵۰۱
۰۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:٤۰
چاپ

سلطانی فر:

پروژه های اولویت دار خراسان جنوبی تکمیل می شود

بیرجندرسا-معاون رئیس جمهور باتاکیدبر اینکه دولت قول هایی که در ظرف دو تا سه سال آینده محقق شود را به مردم می دهد، گفت: پروژه های اولویت دار نیمه تمامی را که در این سفر بازدید شد را به اتمام خواهیم رساند.

پروژه های اولویت دار خراسان جنوبی تکمیل می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از مهر, مسعود سلطانی فر در جمع مردم شهرستان بشرویه اظهارکرد: امام جمعه شهرستان بشرویه مدیر اجرایی توانمند و آگاه هستند و با بیان مشکلات مردم نشان دادند که درک صحیحی از مشکلات مردم دارند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: این وحدت و هماهنگی که در بین مسئولان سیاسی و مذهبی این شهرستان است نعمتی بزرگ و زیرساخت حل مشکلات است.

وی با اشاره به استقبال مردم استان خراسان جنوبی از رئیس جمهور اظهار داشت: امروز نیز در تاریخ حمایت های مردم این منطقه از رئیس جمهور با استقبال گرمشان ثبت شد.

سلطانی فر بیان کرد: سفر دولت به استان های مختلف در این یک یا دو روز خلاصه نمی شود و از هفته ها قبل نیازها و توانمندی های استان و همه شهرستان های استان گرفته و بر روی آن کارشناسی می شود و در جلسات مختلفی با حضور رئیس جمهور و استاندار استان وبرخی نمایندگان شهرستان ها تصمیماتی گرفته می شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تصریح کرد: اصرار دکتر روحانی در خلال سفرهای دولت به استان های مختف این است که وعده پوچ و بیهوده به مردم ندهیم وتنها قول هایی که در ظرف دوسال تا سه سال آینده محقق می شود به مردم داده شود.

سلطانی فر ادامه داد: ما افتتاح از پروژه هایی که آماده نیست نخواهیم کرد و بی جهت مردم را متوقع و امیدوار نمی کنیم.

آب مشکل عمده خراسان جنوبی است

وی با تاکید بر اینکه  رئیس جمهور تاکید بر تکمیل پروژه هایی که نیاز اساسی مردم بوده و در مدت دوره این دولت به اتمام برسد را می دهد، گفت:در این سفر با بررسی دقیق مشکلات به این نتیجه رسیده ایم که آب مشکل عمده این استان بوده است.

 معاون رئیس جمهور تصریح کرد: خشکسالی طی سالهای اخیر کمر کشاورزان را شکسته و به شدت بخش تولیدات کشاورزی را زیر سوال برده است لذا سرمایه گذاری لازم صورت خواهد گرفت و سدها را تکمیل و به بهره برداری خواهیم رساند.

سلطانی فر با بیان اینکه در خصوص مسائل مربوط به بخش کشاورزی تصمیمات خوبی گرفته خواهد شد، اظهارداشت: در بخش ارتباطات زمینی و ریلی نیز مشکلات را حل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه های نیمه تمامی را که در این سفر مشاهده کرده ایم را به اتمام خواهیم رساند، گفت: بیمارستان هایی در استان نیمه تمام مانده که این بیمارستان ها به بهره برداری خواهد رسید و با هماهنگی با وزیر بهداشت اعتبارات لازم را برای تکمیل آنها اخذ خواهیم کرد.

سلطانی فر بیان کرد: اعتبارات ویژه ای برای استان به مبلغ ۲۷۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که با این مبلغ تا دو تا سه سال آینده بسیاری از پروژه ها به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به مشکلی که دغدغه بزرگ دولت در استان های محروم است، گفت: هدف ما این است که بتوانیم با ابزارهای مالی و پولی اقتصاد در حال رکود را از رکود خارج کنیم.

سلطانی فر بیان داشت: زمانی که دولت را تحویل گرفتیم تورم ۴۴ درصدی در جامعه حاکم بود که در حال حاضر به زیر ۲۰ درصد تا حدود ۱۷ تا ۱۸ درصد رسیده است که تصمیم داریم در دورانی طلایی این میزان را به زیر ۱۰ درصد برسانیم.

وی ادامه داد: تصمیم ما داشتن یک زندگی با ثبات و آرامش وهمچنین تامین اجتماعی و معیشت و اشتغال و رونق اجتماعی و تولید در بخش کشاورزی و صنعت است و این از مهم ترین برنامه های این دولت است که همواره این اهداف را پیگیری خواهند کرد.

سلطانی فر گفت: شما مردم در ۲۴ خرداد ۹۲ در پای صندوق های رای حاضر شدید و به مدلی از مدیریت نه گفتید و  مدلی جدید از مدیریت را انتخاب کردید و ما نیز با شما پیمان های که بستیم به آن وفاداریم و در حد توان تلاش می کنیم که بتوانیم به آن عمل کنیم.

وی اظهارداشت: یکی از مهم ترین منابع تامین بودجه کشور به دلیل تحریم های ناعادلانه غربی ها و توطئه های کشورهای غربی به حدود نصف چهار ماه گذشته کاهش یافته و این عمل مناطق نفت خیز را متضرر می کنند.

سلطانی فر گفت: با انجام اقتصاد مقاومتی از ماه های پایانی سال گذشته توسط مقام معظم رهبری  و در قالب چهار چوب های مدبرانه دولت تدبیر و امید درآمدهایی به وجود می آوریم که اقتصاد کشور با ثبات و پایدار و فعال بماند و در اثر توطئه های مختلف مقاوم باشد و نیاز های اساسی کشور را تامین کند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه امید است بتوانیم با تدبیر و حمایت مردم پیشرفت های بسیاری داشته باشیم اظهارداشت: دولت بر سروعده های خود با مردم مصمم و وفادار است و بخصوص وعده هایی که در سفرهای استانی داده می شود که در زمان حیات اول دولت تدبیر و امید اجرایی و با جدیت پیگیری خواهد شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.