کدخبر: ۳۷٤۷۵
۰۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰٤
چاپ

خدمتگزار:

راه آهن مهم‌ترین خواسته مردم خراسان جنوبی از رئیس جمهور است

 راه آهن مهم‌ترین خواسته مردم خراسان جنوبی از رئیس جمهور است

بیرجندرسا- استاندارخراسان جنوبی گفت: راه آهن،آب،راه و مباحث كشاورزی از مهمترين مطالبات مردمی خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، وجه الله خدمتگزار صبح چهارشنبه در ورزشگاه آزادي بيرجند و در مراسم استقبال از رئيس جمهور اظهارکرد:  کاروان تدبیر و امید با خود مژده آغاز ماه ربیع‌الاول را آورد و خدا را شاکریم که در چنین روزی میزبان رئیس جمهور و هیأت دولت هستیم.

وی افزود: بنده پیام‌ رسان قهرمانانی چون شهیدان کاوه، ناصری، رحیمی، شهاب و صدها شهید، جانباز، آزاده  و ایثارگر عالی مقام استان هستم.

  خدمتگزار بیان کرد: خراسان جنوبي از ابتدای شروع بكار دولت يازدهم منتظر قدوم پرخير و بركت هيئت دولت و رئيس جمهوري بوده اند و خدا را شاكريم كه اين امر محقق شد.

استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم استان در مراسم استقبال از رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور پیشگام اعتدال واقعی است و با حضور پرخیر و برکت خود موجب شادی مردم استان شده‌ است.

وی  خراسان جنوبی را جزو دانشگاهی‌ترین استان‌های کشور دانست و افزود: امروز جوانان ما و فرزندان که در ایجاد اشتغال به انتظار نشسته‌اند به استقبال شما آمده‌اند.

خدمتگزار، با بيان اينكه دکتر روحانی  با مسائل، مشكلات و درخواست هاي مردم این  استان آشنا هستند گفت : خراسان جنوبي همواره با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم مي كند و مطالباتي دارد كه مهمترين آنها اتصال به خط ريلي راه آهن، تامين آب شرب و كشاورزي، دوبانده شدن راه ها و جاده هاي ارتباطي، رسيدگي به مشكلات كشاورزان و دامداران و رفع مشكلات اجتماعي، فرهنگي و ورزشي بانوان است.

وی تصریح کرد: مردم خراسان جنوبی مردمی متدین، ولایت‌ مدار و حامی دولت هستند و وحدت بین شعیه و سنی در این منطقه معنای عینی و واقعی دارد.

خدمتگزار به پتانسیل‌های موجود در خراسان جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: وجود نیروی انسانی ماهر و شایسته، معادن غنی، وجود محصولات استراتژیک زعفران، عناب، زرشک و وجود بسترهای گردشگری بسیار خوب از جمله ظرفیت‌های بسیار خوب این استان است.

خدمتگذار گفت: این استان آمادگی دارد برای حضور بخش خصوصی در راستای سرمایه‌گذاری در تمام زمینه‌ها حداکثر خدمات را ارائه کند.

استاندار خراسان جنوبی با ابلاغ سلام و خیر مقدم مردم شهرستان­های سربیشه، زیرکوه، درمیان و نهبندان گفت: این شهرستان­ها هنوز از نعمت گاز بی بهره اند.

خدمتگزارهمچنین سلام و خیر مقدم مردم شهرستان­های بیرجند، خوسف ، فردوس، طبس، قاینات را به رئیس جمهور ابلاغ کرد و افزود: مردم این شهرستان­ها در انتظار توجه بیشتر دولت در رفع نیازهای خود هستند.

وی با بیان اینکه این خطه شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است یاد آور شد: حوزه های علمیه، فرهنگیان فرهیخته،عشایر و مرزنشینان غیور، همه مردان و بانوان محترم این استان سپاس خود را از هیئت دولت اعلام می دارند

خدمتگزار خاطر نشان کرد: خراسان جنوبي با دارا بودن پتانسيل هاي بسيار خوب آماده پذيرايي از سرمايه گذاران در بخش هاي مختلف خصوصي و نيمه دولتي است كه اميدواريم اين سفر منشاء تحولات بسيار مثبتي براي استان باشد.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.