کدخبر: ۳۷٤۷۱
۰۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:٤۳
چاپ

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد:

خراسان جنوبی نیازمند توجه جدی دولت است/ مردم صدقه نمی خواهند بلکه رئیس جمهوری هوشمند و متفکر می خواهند که صلاح جامعه را بداند

خراسان جنوبی نیازمند توجه جدی دولت است/ مردم صدقه نمی خواهند بلکه رئیس جمهوری  هوشمند و متفکر می خواهند که صلاح جامعه را بداند

بیرجندرسا-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:این مردم صدقه نمی خواهند بلکه هوش متفکر و هدفمند می خواهند و خواستار رئیس جمهوری هستندکه صلاح جامعه را دانسته و دشمن را از رو ببرد.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، ، حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی صبح چهارشنبه در ورزشگاه آزادی در جمع مردم استان اظهارکرد: در آغاز ماه ربیع الاول که ماه شادی اولیای الهی، ماه هجرت پیامبر (ص)، ماه میلاد پیامبر، ماه میلاد امام صادق وهجرت پیامبر است توفیق زیارت ریاست جمهور نصیب مردم خراسان جنوبی شده است.

وی افزود: یازدهمین سفر دولت یازدهم همزمان با  یازدهمین سالگرد استان شدن خراسان جنوبی شده که زیارت این شخصیت بزرگوار نصیبمان شده و این امر را به فال نیک می‌گیریم.

حجت‌الاسلام رضایی خاطر نشان کرد:ما  مفتخریم  که امروز به زیارت شخصیتی آمده ایم که یار عظیم الشان امام راحل و از بنیان گذاران و فرهنگ سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم  که نظام  جمهوری اسلامی ایران به دست چنین شخصیتی است  که  رهبری  ایشان را فردی باتجربه، دلسوز، ومحبوب  توصیف می کند.

رضایی ضمن اشاره به اینکه  خراسان جنوبی ادبستان فرهنگ، علم و ادب است عنوان کرد: استان شخصیت های بزرگی از جمله عبدالعلی بیرجندی، آیت االله هادوی، حکیم نزاری، آیتی، عبادی، پرفسور گنجی، معتمدنژاد و شخصیت های بزرگی در سطح استان از جمله آیت الله واعظ طبسی، فردوسی پور، فاضل قاینی و ... در خود پرورش داده است.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی  شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده اند بیان کرد: این مردم صدقه نمی خواهند بلکه  رئیس جمهوری متفکر وهوشمند می خواهند  که صلاح جامعه را دانسته و دشمن را از روی ببرد.

وی خطاب به دکتر روحانی گفت: حق مردم این خطه است که بعد از امنیت، برای آب خوردن و کشاورزی یک فکر و اندیشه اساسی انجام دهید.

 حجت الاسلام رضایی با اشاره به احداث راه آهن در استان افزود: مردم بیرجند خواستار دوبانده شدن جاده های منتهی به این استان هستند.

وی افزود: این مردم کسانی که هستند که از درآمد خوبی به دلیل خشکسالی برخوردار نیستند و از این حیث در رده‌های آخر قرار دارند ولی در ایثار، انفاق و رسیدگی به مسائل اجتماعی و محرومان جلودار جامعه کلان کشورمان هستند.

امام جمعه بیرجند در پایان  خاطر نشان کرد: مردم به تمام مشکلات دولت واقف هستند اما انتظار دارند دولت مردان به این استان توجه ویژه کنند.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.