کدخبر: ۳۷٤۵۹
۰۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:٤٦
چاپ

حواشی سفر یک روزه رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی

حواشی سفر یک روزه رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی

بیرجندرسا- قرار است دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان تادقایقی دیگر وارد استادیوم آزادی بیرجند شود ودر آنجا سخنرانی و مورد استقبال مردم مهمان نواز خراسان جنوبی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، رئیس جمهور کشورمان  واعضای هیات دولت  دقایقی  دیگر با حضور در خراسان جنوبی در جمع مردم بیرجند در استادیوم آزادی سخنرانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است که جمعیت کثیری از مردم برای استقبال از رئیس جمهور به ورزشگاه آزادی آمده اند که در این میان حضورعده زیادی ازعشایر اهل سنت به چشم می خورد.

در اجتماع بزرگ مردم استان از اقشار مختلف مردم به ویژه عشایر و کشاورزان از شهرها و روستاهای مختلف استان حضور دارند که با در دست داشتن نوشته‌هایی با موضوع «دکتر روحانی! عشایر عشایر» حضور خود را اعلام داشته اند.

حضور پرشور و گسترده مردم در استادیوم آزادی بیرجند با در دست داشتن پلاکاردهایی با موضوعات مختلف از جمله «روحانی دوستت دارم» و «روحانی به سرزمین طلای سرخ خوش آمدی» جالب توجه بود.

برخی از افراد در خارج از استادیوم مشغول نوشتن نامه به رئیس جمهور بودند و برخی از افراد نیز به مردم پرچم و پلاکارد می‌دادند.

در جایگاه سخنرانی رئیس‌ جمهور در بنری نوشته شده بود «صل‌علی‌محمد یاور رهبر آمد» و بر روی بنر دیگری ارگ بیرجند و صنایع دستی استان خراسان جنوبی نمایش داده شده بود.

 هم چنین در قسمتی دیگر از ورزشگاه بنرهایی از عکس شهیدان  به چشم می‌خورد.

 گفتنی است مردم مهمان نواز خراسان جنوبی از چند روز پیش آماده استقبال از رئیس جمهور وهیات همراهان شده بودند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.