کدخبر: ۳۷٤٤۳
۰۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۷
چاپ

در آستانه سفر دولت تدبیر و امید

پروژه بزرگ بهداشت و درمان خراسان جنوبی نیازمند 25 میلیارد اعتبار است

پروژه بزرگ بهداشت و درمان خراسان جنوبی نیازمند 25 میلیارد اعتبار است

بیرجندرسا-رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تکمیل بیمارستان 220 تختخوابی بیرجند مهمترین خواسته از رئیس جمهور بوده که تحقق این پروژه بزرگ بهداشت و درمان استان نیازمند 25 میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، کاظم قائمی در گفتگو با مهر اظهار کرد: بنا به خواسته مسئولان تنها پروژه‌های بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی برای سفر رئیس جمهور به استان مکاتبه شده است.

وی با تاکید بر راه‌اندازی بیمارستان 220 تختخوابی بیرجند افزود: در سفر معاون نظارت و راهبردی رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی قول تخصیص 100 درصدی اعتبارات ساخت پروژه بیمارستان داده شده است.

قائمی با اشاره به اینکه بعد از سفر معاون رئیس جمهور تاکنون از نظر مالی هنوزهیچ کمکی به این بیمارستان نشده، بیان کرد: این پروژه برای تکمیل ساختمان به 25 میلیارد تومان اعتبار نیازمند است که امیدواریم در این سفر وعده‌ها محقق و هرچه سریعتر این پروژه بزرگ بخش بهداشت و درمان استان به بهره‌برداری برسد.

قائمی ساخت مرکز شیمی درمانی و رادیوتراپی استان را نیز خواسته دیگر بخش بهداشت و درمان دانست و اظهارکرد: ساخت این مرکز از نیازهای ضروری استان بوده که برای تکمیل به پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با تاکید بر گسترش بیمارستان‌ها در سایر شهرستان‌های استان، گفت: ساخت دانشکده پرستاری با اعتبار یک میلیارد تومان، خوابگاه 280 نفره دانشگاه با اعتبار یک میلیارد تومان، ستاد مرکزی دانشگاه با اعتبار سه میلیارد تومان و آمفی تئاتر با یک میلیارد تومان از دیگر مطالبات دانشگاه علوم پزشکی در سفر رئیس جمهور به استان است.

قائمی با بیان اینکه مطالبات حوزه بهداشت و درمان فراوان است، افزود: در این سفر تنها سعی شده پروژه‌های بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی مطرح شود.

وی در خصوص جذب نیرو نیز بیان کرد: متاسفانه در برخی از شهرستان‌ها بیمارستان‌های افتتاح شده عملا به دلیل نبود نیرو تعطیل است که در این راستا ضروری است دولت تصمیماتی اتخاذ کند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.