کدخبر: ۳۷٤٤۰
۰۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۰
چاپ

مدیر آبفار بیرجند مطرح کرد

بازسازی شبکه‌های فرسوده روستایی بیرجند نیازمند اعتبار

بازسازی شبکه‌های فرسوده روستایی بیرجند نیازمند اعتبار

بیرجندرسا-مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بیرجند گفت: بازسازی شبکه‌های فرسوده آب روستایی بیرجند نیاز به یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس, مهدی صفویی در ارتباط با سفر رئیس جمهور و هیئت همراه اظهار داشت: در سفر وزیر نیرو به استان مجتمع رقویه منظریه افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: این مجتمع چهار روستای رقویه، منظریه، حسین‌آباد و چهکندوک را آبرسانی می‌کند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بیرجند با بیان اینکه دو طرح‌ در دست اقدام است که نیاز به اعتبار دارد، یادآور شد: این طرح‌ها شامل طرح حصار سنگی و طرح گازار و بیدخت است.

صفویی با بیان اینکه این طرح‌ها در دست مطالعه بوده و مطالعات آن تا پایان سال جاری انجام می‌شود، ادامه داد: برای سال آینده، این طرح‌ها نیاز به اعتبار دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تکمیل پروژه حصار سنگی روستاهای حصار سنگی، چاه‌زرد و هوج و نوج را آبرسانی می‌کند، گفت: همچنین پروژه گازار بیدخت روستاهای ساقدر، بویک، نویک، بیدخت، دارج و نوغابچیک را آبرسانی می‌کند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بیرجند با بیان اینکه تکمیل طرح حصار سنگی 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: طرح گازار بیدخت نیز نیازمند 5 میلیارد تومان اعتبار دارد.

صفویی با بیان اینکه پروژه پسوج شامل روستاهای سیسکان، رضوان، نوغاب، زیرک، روشناوند، چهکند و مزار حنبل 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: این طرح 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا در تیرماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه شبکه‌های فرسوده روستاهای شوشود، میریک، اوجان، امیرآباد، علی‌آباد و اورآباد نیاز به اصلاح و بازسازی دارد، خاطرنشان کرد: برای اصلاح این شبکه‌ها یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.