کدخبر: ۳۷٤۲۲
۰۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۸
چاپ

خدمتگزار:

اخبار خوشی برای مردم خراسان جنوبی در راه است

بیرجندرسا- استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با رئیس جمهور و وزرا برای کمبودها و مشکلات استان در تهران ،گفت: اخبار خوشی برای مردم خراسان جنوبی از سوی رئیس جمهوری در راه است.

اخبار خوشی برای مردم خراسان جنوبی در راه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روایط عمومی استانداری خراسان جنوبی, وجه اله خدمتگزار در جلسه برنامه ريزي و هماهنگي ستاد سفر دولت تدبير و اميد به استان اظهارداشت: روز گذشته جلسات بسيار خوبي با حضور رئيس جمهوري اسلامي ايران، معاون اول وی و تني چند از وزرا و مسئولين بلندپايه كشوري براي انجام هماهنگي هاي نهايي در تهران برگزار شد و دكتر روحاني نيز دستورات بسيار خوبي صادر كردند.

وی بیان کرد: قطعاً تصميمات و دستوراتي كه از سوی رئيس جمهور صادر شده موجب خشنودي مردم عزيز استان خواهد شد كه اين اخبار خوش را ايشان در روز چهارشنبه در جمع مردم عزيز استان بيان خواهند كرد.

وي با بيان اينكه هماهنگي هاي نهايي با مسئولين كشوري براي سفر هيئت دولت به استان به انجام رسيده، گفت: خراسان جنوبي و مردم عزيز استان بي صبرانه آماده و منتظر پذيرايي از رئيس جمهور محبوب خود هستند.

وي به سفر وزرا و معاونين رئيس جمهور به شهرستان هاي استان اشاره كرد و ادامه داد: قطعا اين سفر داراي آثار و بركات بسيار خوب و مناسبي براي استان در ابعاد مختلف بوده و موجب تزريق روحيه نشاط و اميد در استان خواهد شد.

وي به اقدامات صورت گرفته تاكنون در استان اشاره كرد و ادامه داد: تاكنون اقدامات بسيار خوبي در اين زمينه از سوي مديران ذيربط به انجام رسيده و اميدواريم تا زمان انجام سفر نيز بتوانيم ساير اقدامات مورد نظر را به انجام برسانيم تا شاهد برپايي يك سفر خوب و با شكوه باشيم.

در اين جلسه تمامي برنامه هاي پيش بيني شده در سفر رئيس جمهوري اسلامي ايران به خراسان جنوبي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.