کدخبر: ۳۷٤۰٤
۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱٤:۲۵
چاپ

خدمتگزار:

دستورات و تصميمات رئيس جمهوري به منزله تصويب نهايي خواهد بود.

دستورات و تصميمات رئيس جمهوري به منزله تصويب نهايي خواهد بود.

بیرجندرسا- استاندار خراسان جنوبی با بيان اينكه اين سفر پیشرفت توسعه استان خواهد بود، اظهار کرد: بايد از فرصت ايجاد شده نهايت استفاده براي پيشبرد اهداف توسعه اي استان برده شود، چرا كه دستورات و تصميمات رئيس جمهوري به منزله تصويب نهايي و مصوبه دولت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، وجه اله خدمتگزار درجلسه هماهنگي سفر رياست جمهوري با اشاره به همدلی همه مدیران برای این سفر خاطر نشان کرد: اميد است مردم عزيز استان نيز همچون هميشه با حضور پرشور خود در صحنه، با استقبالي بي نظير از خادمان خود در دولت تدبير و اميد سفري با شكوه و بي نظير را رقم بزنند.

وي با بيان اينكه اين سفر پیشرفت توسعه استانخواهد بود، اظهار کرد: بايد از فرصت ايجاد شده نهايت استفاده براي پيشبرد اهداف توسعه اي استان برده شود، چرا كه دستورات و تصميمات رئيس جمهوري به منزله تصويب نهايي و مصوبه دولت خواهد بود.

وي با بيان اينكه تاكنون جلسات مكرر و زيادي براي انجام هماهنگي هاي لازم با مسئولين استاني و كشوري به انجام رسيده، گفت: در روز های آینده جلساتیث به منظور نهايي كردن سفر و انجام اقدامات نهايي با مسئولين مربوطه از جمله معاون اجرايي رئيس جمهور، معاون اول ايشان و وزاري مربوطه برگزار خواهد شد.

وي با بيان اينكه درخواست هاي مردمي، طرح هاي استاني و پروژه هاي مربوط به سفر را در قالب يك مجلد به رئيس جمهوري و مسئولان ذي ربط در نهاد رياست جمهوري ارائه كرديم، گفت: اين درخواست ها و پروژه ها با وزراي مربوطه نيز نهايي شده است.

استاندار خراسان جنوبی، با بيان اينكه براي وزراء نيز برنامه سفر به شهرستان هاي استان پيش بيني شده است، يادآورشد: وزراي دولت تدبير و اميد نيز در سفر به شهرستان هاي استان علاوه بر انجام ماموريت هاي ذاتي خود به عنوان نماينده دولت تدبير و اميد، درخواست هاي مردمي در آن شهرستان ها را نيز دنبال خواهند كرد.

خدمتگزار به تدوين برنامه ششم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي كشور اشاره كرد و ادامه داد: اين سفر فرصت طلايي است تا بتوانيم درخواست ها و مطالبات استاني را در اين برنامه بگنجانيم.

وي تصريح كرد: همچنين باتوجه به نزديك شدن به ايام پاياني سال ۹۳ مديران بايد از فرصت سفر براي تخصيص و جذب اعتبارات مانده در سرفصل هاي برنامه بودجه سنواتي سال جاري، تمام تلاش خود را به انجام برسانند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.