کدخبر: ۳۷۳۸۸
۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۳
چاپ

حجت الاسلام ابراهیم زاده:

تبلیغات و نصب بی‌رویه بنر با هزینه‌های بیت‌المال تنها مفید نیست

تبلیغات و نصب بی‌رویه بنر با هزینه‌های بیت‌المال  تنها مفید نیست

بیرجندرسا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد: تبلیغات و نصب بی‌رویه بنر با هزینه‌های بیت‌المال نه تنها مفید نیست بلکه در افکار عمومی نتیجه عکس می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا  حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی ابراهیم‌زاده  در نشست مشورتی سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی با اشاره به برکات این سفر خاطر نشان کرد:  باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که دیدار مردمی رئیس جمهور با اذان بیرجند تداخل پیدا نکند، زیرا در برخی سفرهای قبلی روسای جمهور شاهد این موضوع بودیم که انتقاد مردم را درپی‌داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد: تبلیغات و نصب بی‌رویه بنر با هزینه‌های بیت‌المال نه تنها مفید نیست بلکه در افکار عمومی نتیجه عکس می‌دهد.

استاندار خراسان جنوبی هم در این نشست باری دیگر از رسانه‌ها خواست به نحوی اطلاع‌رسانی کنند تا مردم در استقبال از رئیس‌جمهور بالاترین شور و نشاط را نشان دهند.

وجه‌الله خدمتگزار افزود: رسانه‌ها در انعکاس اخبار سفر کاروان تدبیر و امید نقش اساسی دارند و باید به مطالبی بپردازند که برای استان سودمند بوده و امکان عملیاتی‌شدن آن وجود داشته باشد.

وی به همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی استان اشاره کرد و با بیان اینکه این همایش حرکت خوب و کم‌نظیری بود، گفت: خراسان جنوبی در مسیر توسعه و آبادانی قرار گرفته است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.