کدخبر: ۳۷۱۹۲
۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۱
چاپ

هشدار حجت‌الاسلام عبادی:

چرا فضای سخنرانی دانشگاه‌ها شده حمایت از فتنه و فتنه‌گران

چرا فضای سخنرانی دانشگاه‌ها شده حمایت از فتنه و فتنه‌گران

بیرجندرسا- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نسبت به فضای سیاسی در دانشگاه‌ها هشدار داد و عنوان کرد: باید مسئولان مرتبط پاسخگو باشند که چرا فضای سخنرانی دانشگاه‌ها شده حمایت از فتنه و فتنه‌گران و آیا این با هشدارهای مقام معظم رهبری در سال ۸۸ در تناقض نیست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا,حجت السلام و المسلمین سید محمد باقر عبادی در مورد فتنه کاهش قیمت نفت با افزایش صادرات نفت از سوی عربستان اشاره کرد و ادامه داد: آل‌سعود در کنار آمریکا برای ضربه به ایران قرار گرفته است و در اینکه کاهش قیمت نفت با هدف فشار به ایران صورت می‌گیرد، شکی نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان آمریکا با مسئولان آل سعود همزمان با مذاکرات هسته‌ای دیدار کردند و در همین حین افزایش صادرات نفت از سوی عربستان و به دنبال آن کاهش قیمت نفت را شاهد بودیم که اثبات می‌کند این اعمال با هدف فشار به ایران صورت می‌گیرد.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محبوبیت جمهوری اسلامی در دنیا، اظهار کرد: با وجود تحریم‌ها و فشار غربی‌ها در پرونده هسته‌ای به ایران روز به روز بر عزت جمهوری اسلامی و انقلاب افزوده می‌شود.

عبادی، نسبت به فضای سیاسی در دانشگاه‌ها هشدار داد و عنوان کرد: باید مسئولان مرتبط پاسخگو باشند که چرا فضای سخنرانی دانشگاه‌ها شده حمایت از فتنه و فتنه‌گران و آیا این با هشدارهای مقام معظم رهبری در سال ۸۸ در تناقض نیست؟

وی تأکید کرد: مگر دانشگاه حزب سیاسی است که عده‌ای بخواهند در آن از مسببان فتنه ۸۸ حمایت کنند و در مقابل برنامه‌های نیروهای ارزشی لغو شود.

این نماینده مجلس به برنامه‌های روز دانشجوی امسال در دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: برخی به جای حمایت از نیروهای ارزشی و مومن، برنامه‌های آنان در دانشگاه‌ها را حذف کردند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به مسئله رهبری و جایگاه ولایت در اسلام اشاره کرد و متذکر شد: قبل از انقلاب خیلی‌ از افراد می‌گفتند ما را به حکومت چه و زاهد کسی است که به مسجد برود و تسبیح در دست بگیرد و امام راحل آمدند و آن را تغییر دادند.

این مسئول، تشکیل حکومت اسلامی را هدف معصومین(ع) خواند و تصریح کرد: امام راحل نیز برای احیای حکومت اسلامی قیام کرد و در شرایطی انقلاب شد که پیش از آن در زمان رژیم پهلوی کسی اجازه برپایی مراسم روضه‌خوانی نداشت.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.