کدخبر: ۳۷۱۹۲
۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۱
چاپ

هشدار حجت‌الاسلام عبادی:

چرا فضای سخنرانی دانشگاه‌ها شده حمایت از فتنه و فتنه‌گران

بیرجندرسا- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نسبت به فضای سیاسی در دانشگاه‌ها هشدار داد و عنوان کرد: باید مسئولان مرتبط پاسخگو باشند که چرا فضای سخنرانی دانشگاه‌ها شده حمایت از فتنه و فتنه‌گران و آیا این با هشدارهای مقام معظم رهبری در سال ۸۸ در تناقض نیست؟

چرا فضای سخنرانی دانشگاه‌ها شده حمایت از فتنه و فتنه‌گران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا,حجت السلام و المسلمین سید محمد باقر عبادی در مورد فتنه کاهش قیمت نفت با افزایش صادرات نفت از سوی عربستان اشاره کرد و ادامه داد: آل‌سعود در کنار آمریکا برای ضربه به ایران قرار گرفته است و در اینکه کاهش قیمت نفت با هدف فشار به ایران صورت می‌گیرد، شکی نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان آمریکا با مسئولان آل سعود همزمان با مذاکرات هسته‌ای دیدار کردند و در همین حین افزایش صادرات نفت از سوی عربستان و به دنبال آن کاهش قیمت نفت را شاهد بودیم که اثبات می‌کند این اعمال با هدف فشار به ایران صورت می‌گیرد.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محبوبیت جمهوری اسلامی در دنیا، اظهار کرد: با وجود تحریم‌ها و فشار غربی‌ها در پرونده هسته‌ای به ایران روز به روز بر عزت جمهوری اسلامی و انقلاب افزوده می‌شود.

عبادی، نسبت به فضای سیاسی در دانشگاه‌ها هشدار داد و عنوان کرد: باید مسئولان مرتبط پاسخگو باشند که چرا فضای سخنرانی دانشگاه‌ها شده حمایت از فتنه و فتنه‌گران و آیا این با هشدارهای مقام معظم رهبری در سال ۸۸ در تناقض نیست؟

وی تأکید کرد: مگر دانشگاه حزب سیاسی است که عده‌ای بخواهند در آن از مسببان فتنه ۸۸ حمایت کنند و در مقابل برنامه‌های نیروهای ارزشی لغو شود.

این نماینده مجلس به برنامه‌های روز دانشجوی امسال در دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: برخی به جای حمایت از نیروهای ارزشی و مومن، برنامه‌های آنان در دانشگاه‌ها را حذف کردند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به مسئله رهبری و جایگاه ولایت در اسلام اشاره کرد و متذکر شد: قبل از انقلاب خیلی‌ از افراد می‌گفتند ما را به حکومت چه و زاهد کسی است که به مسجد برود و تسبیح در دست بگیرد و امام راحل آمدند و آن را تغییر دادند.

این مسئول، تشکیل حکومت اسلامی را هدف معصومین(ع) خواند و تصریح کرد: امام راحل نیز برای احیای حکومت اسلامی قیام کرد و در شرایطی انقلاب شد که پیش از آن در زمان رژیم پهلوی کسی اجازه برپایی مراسم روضه‌خوانی نداشت.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها