کدخبر: ۳۷۱۸٦
۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۷
چاپ

مسئول دانشگاه پیام‌نور خوسف:

مهمترین ویژگی‌ جریان دانشجویی قدرت گفتمان‌سازی است

بیرجندرسا-مسئول دانشگاه پیام‌نور خوسف با بیان اینکه یکی از مهمترین ویژگی‌های جریان دانشجویی قدرت گفتمان‌سازی آن است، گفت: حضور جریان دانشجویی و دانشگاه نقش موثری در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشته است.

مهمترین ویژگی‌ جریان دانشجویی قدرت گفتمان‌سازی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس, علیرضا امام‌دادی در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف اظهار داشت: جنبش دانشجویی در طول تاریخ انقلاب اسلامی از بدو تشکیل دانشگاه تا‌کنون همواره به عنوان یک جریان تاثیر‌گذار مورد توجه بوده است.

وی تصریح کرد: حضور جریان دانشجویی و دانشگاه در تحولاتی چون نهضت ملی شدن صنعت نفت، اعتراض به حضور معاون وقت رئیس جمهور آمریکا در دانشگاه تهران و ماجرای 16 آذر، در واقعه کودتای 28 مرداد و در حوادث قیام 15 خرداد سال 1342 همراه با ملت و به عنوان یکی از ارکان اجتماعی در اعتراض به وضع موجود نقش موثری در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشته است.

مسئول دانشگاه پیام‌نور خوسف با بیان اینکه یکی از مهمترین ویژگی‌های جریان دانشجویی قدرت گفتمان‌سازی آن است، افزود: جهت‌گیری این جریان بعد از انقلاب نیز متناسب با شرایط زمان بوده و در نگاه رهبری به عنوان نیرویی که قدرت گفتمان‌سازی را دارد، مطرح بوده است.

حضور پررنگ دانشگاه پیام‌نور در عرصه‌های تولید علم و برنامه‌های فرهنگی

وی در ارتباط با موقعیت دانشگاه پیام نور در سطح کشور اظهار داشت: این دانشگاه با پوشش 30 درصدی جمعیت تمام دانشجویان کشور و ارتباط گسترده‌ای که با بدنه جامعه دارد سهم قابل توجهی در مشارکت در عرصه‌های تولید علم و برنامه‌های فرهنگی دارد.

مسئول دانشگاه پیام نور خوسف یادآور شد: تا‌کنون بیش از 35 اثر علمی و تحقیقی اعم از تالیف و پژوهش در سطوح مختلف از جمله انتشار در نشریات بین‌المللی ISI  توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور خوسف ارائه شده است.

امام‌دادی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور واحد خوسف از سال 86 با دو رشته فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر در 9 رشته دانشگاهی به دانشجویان خدمات ارائه می‌دهد.

وی ارتباط وسیع دانشجویان با آحاد مردم را یکی از ویژگی‌های بارز این دانشگاه برشمرد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی متعدد دانشگاه بسیار برجسته و در خور توجه بوده است.

مسئول دانشگاه پیام‌نور خوسف با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور حتی برای یک دانشجو کلاس تشکیل می‌دهد، گفت: ارائه کلاس‌های آموزشی و حضور دانشجویان در کلاس یکی از رسالات ما است.

امام‌دادی خاطرنشان کرد: در ارتباط با ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی دانشگاه پیام‌نور نقش عمده‌ای ایفا کرده است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.