کدخبر: ۳۷۱۸۵
۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۹
چاپ

مهدی مزگی نژاد هشدار داد:

ماهواره در کشور به عنوان ابزار جاسوسی و مصارف نظامی استفاده می شود / دشمن ارکان خانواده ها را مورد هدف قرار داده است

بیرجندرسا-معاون سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه بالا رفتن سن ازدواج, شیطان پرستی ,آشوب های خیابانی از اهداف مهم ماهواره است، افزود: انجام دادن واجبات و ترک محرمات بزرگترین راه مقابله با ماهواره است

ماهواره در کشور به عنوان ابزار جاسوسی و مصارف نظامی استفاده می شود / دشمن ارکان خانواده ها را مورد هدف قرار داده است

مهدی مزگی نژاد در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری بیرجند رسا گفت:انقلاب اسلامی با توجه به مشکلات اقتصادی, اجتماعی وفرهنگی توانسته 35 سال در مقابل دشمنان مقابله کند.

وی عنوان کرد: مردم در کشور ایران دارای باور های دینی و مذهبی هستند واین اعتقادات اصول دین به شمار میرود و دشمنان سعی دارند که اعتقادات مردم نسبت به اصول دین را کمرنگ کنند.
مزگی نژاد افزود: دشمن هر تلاشی که لازم بود علیه ما کرده و با تمام امکانات به میدان آمده تا انقلاب را از صحنه بردارد زیرا به اعتراف خودشان ما در دنیا الگو شده ایم.
وی بیان کرد: دشمن سعادت ما را نمی خواهد و برای پیشرفت ما هزینه نمی کند بلکه به فرموده مقام معظم رهبری امروزه با ورود از راه جریانات نرم به سراغ ایمان ها، معرفت ها، عزم ها، پایه ها و ارکان اساسی یک نظام و یک کشور می آید.
مزگی نژاد ادامه داد:اکنون دشمن ارکان خانواده ها را مورد هدف قرار داده و رسانه راحت ترین و ارزان ترین و قابل دسترس ترین ابزار جهت ازبین بردن تدریجی کانون خانواده و ارزشها می باشد.
 وی ضمن اشاره به اینکه  60 سال از عمر تولید ماهواره ها می گذرد اظهار کرد: دشمن از این ابزار  به خاطر جاسوسی ومصارف نظامی در کشورها استفاده می کند.

مزگی نژادگفت:بسیاری از افراد داشتن ماهواره را نوعی کلاس دانسته وعده ای هم از روی چشم وهم چشمی ازآن استفاده می کنند.
معاون سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه  ماهواره با هدف تغییر در ارزش های ذهنی وفرهنگ ملت و تغییر حکومت ها به سراغ مردم آمده است گفت:خوشبختانه نهاد خانواده در جمهوری اسلامی توانسته انسان هایی را بسازد که حاضر هستند در بدترین شرایط در مقابل دشمنان باز هم ایستادگی کنند زیرا دشمن نهاد خانواده  را مورد هدف قرار داده و به این نتیجه رسیده که با جنگ سخت نمی شود این نهاد را سست کرد.
وی ادمه داد: ما در جنگ تحمیلی شاهد این موضوع بودیم که خانواده هایی با وجود اینکه چند فرزند خود را از دست داده اما باز هم در نبرد با دشمن خسته نمی شدند.
مزگی نژاد ضمن اشاره به کارکرد منفی ماهواره بیان کرد: جریان فتنه88 وحمایت شبکه های بیگانه مثل B.B.C از این آشوب ها حاکی از کارکرد منفی ماهواره علیه انقلاب بود.
وی بالا رفتن سن ازدواج, شیطان پرستی ,آشوب های خیابانی را از اهداف مهم ماهواره دانست و گفت: انجام دادن واجبات و ترک محرمات بزرگترین راه مقابله با ماهواره است.

مزگی نژاد خاطر نشان کرد:شکستن عفاف بین محرم ونامحرم, بی احترامی به پدر ومادر, از بین رفتن قبح طلاق وترویج خانواده های بی قید در برابر خانواده های سنتی وافزایش آمارطلاق به حدی  که در گذشته از هر 100 ازدواج 4 طلاق و امروزه از هر 100 ازدواج 13 مورد به طلاق منجر می شود از عواقب استفاده از ماهواره در کشورهای اسلامی  است.
وی افزود: ساخت کارتون‌های جذاب برای کودکان  با هزینه بالا و فروش آن با قیمت پایین یکی دیگر از اهداف دشمنان نظام برای انحراف فرزندان ماست که دشمنان ضمن ترویج فرهنگ برهنگی  می خواهند روابط بین فرزندان و والدین را خدشه ‌دار کنند.
معاون سیاسی سپاه انصارالرضا (ع)عنوان کرد: دشمن همانند میشی است که در لباس بره خودنمایی  کرده ما باید آگاه باشیم که چرا دشمن ما را مورد هدف قرار داده  و با بیشترین هزینه این وسیله را رایگان در اختیار ما قرار می دهد زیرا سعادت ما را نمی خواهد.
مزگی نژاد تاکید کرد:وظیفه ما این است که با انجام واجبات وترک محرمات و برپا داشتن امر به معروف ونهی از منکر نگذاریم خون شهدا پایمال شود.
وی ادامه داد:اگر وظایف خود را به درستی انجام ندهیم باید در آن دنیا پاسخگوی پایمال شدن خون شهدا باشیم.
مزگی نژاد در پایان ضمن اشاره به رواج ماهواره در کشور گفت: خوشبختانه خراسان جنوبی به دلیل  فرهنگی بودن واعتقادات مذهبی بالا, نسبت به شهر های بزرگ مردم آن گرایش کمتری به ماهواره داشته ودرصد دارندگان ماهواره در این استان کم است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.