کدخبر: ۳۷۱۱٤
۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۳
چاپ

به کام فتنه گران به اسم بسیج دانشجویی؛

ماجرای قفلی که بر درب سالن همایش توسط حامیان فتنه خورد و به اسم بسیج دانشجویی تمام شد+تصاویر

بیرجندرسا-حامیان فتنه در دانشگاه پیشوا پس از لغو برنامه بسیج دانشجویی تهمت ممانعت بر اجرای برنامه سخنرانی فاطمه راکعی از طریق قفل کردن درب سالن را به بسیج دانشجویی دانشگاه وارد کردند.

ماجرای قفلی که بر درب سالن همایش توسط حامیان فتنه خورد و به اسم بسیج دانشجویی تمام شد+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از ورامین ما، حامیان فتنه در دانشگاه پیشوا پس از لغو برنامه بسیج دانشجویی تهمت ممانعت بر اجرای برنامه سخنرانی فاطمه راکعی از طریق قفل کردن درب سالن را به بسیج دانشجویی دانشگاه وارد کردند.

 پس از لغو سخنرانی فائزه هاشمی در دانشگاه پیشوا مسئولین دانشگاه پیشوا و انجمن اسلامی دانشگاه آزاد تصمیم گرفتند تا فاطمه راکعی یکی از نمایندگان تحصن کننده در مجلس ششم که از سوی دیگر یکی از افراد اصلی نوشتن نامه جامه زهر به رهبر معظم انقلاب نیز می باشد را به عنوان سخنران در دانشگاه پیشوا دعوت کنند.

از سوی دیگر یکی از مواردی که جای سوال بسیار نیز دارد زمان این سخنرانی می باشد، فاطمه راکعی قرار است تا امروز سه شنبه(۱۸/۹/۹۳) در دانشگاه با عنوان روز دانشجو سخنرانی کند در صورتی که از روز دانشجو دو روز گذشته است و این دقیقاً همان بازی با عواطف دانشجویان می باشد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، بسیج دانشجویی دانشگاه پیشوا در روز سه شنبه برنامه ای تحت عنوان حریان شناسی انحرافی در نظر گرفته بوده است که جهت اجرای بهتر این کنفرانس نیز برنامه ریزی های مفصلی صورت گرفته بوده است تا جایی که فضاسازی مفصلی در این خصوص در روز قبل در سالن مربوطه انجام شده بود.

امروز صبح که مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه پیشوا برای بازبینی نهایی و آماده کردن اولیه برنامه به این سالن مراجعه کردند با قفلی بر درب سالن مواجه شدند که هیچ کدام از مسئولین دانشگاه پاسخگوی این حرکت ناپسند نبودند.

از سوی دیگر باید گفت که اجرای برنامه ای در سطح دانشگاه زیر نظر مستقیم رئیس دانشگاه می باشد.

پس از اینکه مسئولین حامه فتنه در دانشگاه پیشوا برنامه بسیج دانشجویی را به صورت کاملاً برنامه ریزی شده لغو کردند، شایعاتی نیز در درون دانشگاه شنیده می شود مبنی بر اینکه بسیج دانشجویی درب سالن را قفل کرده است تا از اجرای برنامه متحصن مجلس ششمی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام کرده بود و نامه جام زهر را نیز برای امام خامنه ای(مدظله العالی) نوشته بود جلوگیری کنند.CAM00428

حال سوال اینجاست که آیا مسئولین دانشگاه در جریان سوابق سخنران برنامه ای که انجمن اسلامی دانشگاه آن را به عنوان سخنران روز دانشجو! دعوت کرده اند نیستند؟ آیا اطلاعات عمومی آنها از عموم مردم ایران و جهان نیز کمتر است؟

اگر در جریان سوابق فاطمه راکعی هستند به چه دلیل با سخنرانی این فرد در دانشگاه موافقت کرده ولی با درخواست مسئولین بسیج دانشجویی در خصوص دعوت از یکی از اصولگرایانی که پیرو مقدسات نظام هستند مخالفت کردند و اجازه برگزاری مناظره را نداده اند؟

چرا مسئولین مربوطه که مدعی انقلابی بودن و پیروی از ولی فقیه می کنند با اجرای برنامه ای که در خصوص اجرای دستور امام خامنه ای(مدظله العالی) می باشد کوتاهی کردند و در ادامه آن نیز به مسئولین بسیج دانشجویی تهمت های ناروا وارد می کنند؟

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها