کدخبر: ۳۷۰۲۰
۱٦ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱٤:۰۵
چاپ

خدمتگزار خبرداد:

بهره‌برداری راه‌آهن خراسان جنوبی در سال99 / پیگیری جدی برای تامین آب استان

بیرجندرسا-استاندار خراسان جنوبی گفت: راه‌آهن استان در سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد برای سال جاری 10 میلیارد تومان برای راه‌آهن استان مصوب شده است

بهره‌برداری راه‌آهن خراسان جنوبی در سال99 / پیگیری جدی برای تامین آب استان

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،  وجه‌الله خدمتگزار  در کنفرانس مطبوعاتی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: ردیف بودجه مستقل برای راه‌آهن خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: این ردیف بودجه بسیار ارزشمند است و باید از تمام ظرفیت‌ها برای همراهی با آن استفاده و از حواشی جلوگیری شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در راستای ایجاد راه‌آهن در استان نمایندگان و نخبگان تلاش بسیاری کرده‌اند که این تلاش‌ها قابل تقدیر است، افزود: با توجه به اینکه بیش از 10 سال از استان شدن خراسان جنوبی می‌گذرد و در این سال‌ها تلاش زیادی توسط مسئولان استانی و کشوری برای اتصال سومین استان پهناور کشور به خطوط ریلی صورت گرفته است و در این راستا قول‌های زیادی داده شده ولی تاکنون عملیاتی نشده است.

خدمتگزار با بیان اینکه اتصال خراسان جنوبی به خطوط ریلی کشور جزء مصوبات سفر احمدی‌نژاد به این استان در آبان‌ ماه سال 86 بوده است، اضافه کرد: این موضوع در طی دوران دولت نهم و دهم بسیار مورد پیگیری و تاکید قرار گرفته است.

وی به مسئله آب در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: برای تامین آب استان خدمت رئیس جمهور بودیم و این مسئله به صورت جدی پیگیری شده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه وزارت نیرو به این امر توجه جدی دارد، تصریح کرد: مدیران استان نیز این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنند.

خدمتگزار با بیان اینکه راه‌آهن استان در سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: برای سال جاری 10 میلیارد تومان برای راه‌آهن استان و برای سال بعد 227 میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه راه‌آهن از چابهار، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی به خراسان رضوی وصل می‌شود، ادامه داد: باید هر استان فعالیت‌های اجرایی خود را در استان خود آغاز کند تا مردم از نزدیک ببینند دولت قولی را که داده عملیاتی می‌کند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سفر نوبخت به خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دید معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور به این استان مثبت است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها