کدخبر: ۳۷۰۱۱
۱٦ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۳
چاپ

حجت الاسلام عبادی:

پروژه راه‌آهن شرق کشور در بودجه ۹۴ کشور ردیف اجرایی گرفت

پروژه راه‌آهن شرق کشور در بودجه ۹۴ کشور ردیف اجرایی گرفت

بیرجندرسا-نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه راه‌آهن شرق کشور در بودجه ۹۴ کشور ردیف اجرایی گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده  مردم بیرجند,حجت‌الاسلام سید محمد باقر عبادی اظهار داشت: راه‌آهن شرق کشور با تلاش‌های زیاد نمایندگان استان در مجلس، استاندار و معاونت برنامه‌ریزی استانداری در بودجه 94 کشور ردیف اجرایی گرفت.

وی با بیان اینکه این ردیف اجرایی منحصر به بیرجند، گناباد و قاین تنها نیست، گفت: علاوه بر این شهرها زابل و زاهدان نیز شامل این ردیف اجرایی هستند که این محور به یک محور ترانزیتی و اقتصادی برای شرق کشور تبدیل می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پروژه به یک شریان حیاتی برای آینده شرق کشور و منطقه ویژه اقتصادی استان تبدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام عبادی افزود: با راه‌اندازی این پروژه منطقه ویژه اقتصادی استان محلی برای باراندازی و نقطه اقتصادی برای تجار و بازرگانان کشورهای شرقی و آسیای میانه است که سبب رونق روز افزون اقتصادی استان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی راه آهن، منطقه ویژه اقتصادی استان در آینده جایگاه ویژه می‌گیرد، گفت: نمایندگان استان و استاندار در این پروژه تلاش زیادی کردند به گونه‌ای که نامه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در صورت عدم آوردن این طرح در ردیف اجرایی بودجه کشور آماده شده بود که اگر قرار نمی‌گرفت وزیر راه را استیضاح می‌کردیم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.