کدخبر: ۳۷۰۰۹
۱٦ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲٤
چاپ

شبکه اجتماعی دو خانواده را پس از 50 سال به هم رساند

بیرجندرسا-عضو یک خانواده در چهارمحال وبختیاری مدعی شد که پس از 50 سال از طریق شبکه های اجتماعی توانسته از یکی اعضای دیگر فامیل که به خارج از کشور مهاجرت کرده، اطلاع کسب کند.

شبکه اجتماعی دو خانواده را پس از 50 سال به هم رساند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، خانواده درخشان که از اهالی روستای هوره شهرستان سامان می باشند، روز شنبه در تماس با ایرنا اعلام کردند، از طریق شبکه اجتماعی یکی از بستگان خود را پس از نیم قرن در کشور انگلستان یافته اند.

'سجاد درخشان' پسر این خانواده در گفت وگو با ایرنا گفت: پسر عموی مادری خانواده ما که حدود نیم قرن است به انگلستان مهاجرت کرده را از طریق شبکه های اجتماعی یافته و مادرش ' معصومه درخشان' پس از 50 سال موفق به شناسایی پسرعموی خود در شبکه اجتماعی اسکایپ شده است.

درخشان ادامه داد: پسر عموی مادری ام با نام 'نادر طهماسبی' هم اکنون در لندن سکونت دارد و 50 سال پیش زادگاه خود را در چهارمحال و بختیاری ترک کرده است.

وی اذعان کرد: هنگام جست و جو در اینترنت به صورت تصادفی نام وی را یافته و از طریق شبکه اجتماعی، مادرش توانسته با این شخص که 50 سال پیش ایران را ترک کرده به صورت مجازی دیدار و گفت وگو کند.

وی گفت: این خانواده دو پسر عموی دیگر در کشورهای آمریکا و سوئیس دارند و تلاش می کنند تا از طریق شبکه های اجتماعی با اعضای دیگر خانواده نیز گفت وگو کنند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.