کدخبر: ۳٦۸۹۲
۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱٤:۱۳
چاپ

15 آذرماه، صورت می‌گیرد:

سفر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به بیرجند

سفر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به بیرجند

بیرجندرسا-مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: جواد کریمی قدوسی با حضور در جمع فعالان رسانه‌ای خراسان جنوبی، آخرین رخدادهای سیاسی کشور در حوزه‌های داخلی و منطقه‌ای را تشریح می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی, سجاد رضایی با اعلام برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفر یکروزه جواد کریمی قدوسی به بیرجند اظهار داشت: در نشست فعالان رسانه‌ای استان قرار است، تحلیلی از آخرین رخدادهای سیاسی داخلی و منطقه‌ای کشور ارائه و به پرسش‌های حاضران پاسخ داده شود.

وی خاطرنشان‌کرد: این نشست روز شنبه 15 آذر ماه جاری ساعت 15 تا 16:15 در محل سازمان بسیج رسانه استان در بیرجند برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی یاد‌آور شد: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه برنامه‌های خود در جمع طلاب حوزه‌های علمیه مرکز استان به دعوت بسیج طلاب و روحانیون از ساعت 10 تا 11:15 در مدرسه علمیه سفیران سخنرانی می‌کند.

رضایی ادامه داد: با توجه به اهمیت 16 آذر این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع دانشجویان و اساتید از ساعت 12 تا 14 روز شنبه 15 آذرماه در محل تالار علامه فرزان دانشگاه بیرجند سخنرانی می‌‎کند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.