کدخبر: ۳٦۸۹۱
۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱٤:۰٦
چاپ

فرماندار خوسف:

مجموع اعتبارات سال جاری خوسف بیش از 110 میلیارد ریال است

مجموع اعتبارات سال جاری خوسف بیش از 110 میلیارد ریال است

بیرجندرسا-فرماندار خوسف با بیان اینکه مجموع اعتبارات سال جاری این شهرستان معادل 110 میلیارد و 230 میلیون ریال بوده است، گفت: از این مبلغ تا‌کنون 40 میلیارد و 492 میلیون ریال معادل 41 درصد آن اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس, مهدی فرجامی‌فرد  در دومین کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: کار احداث مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان از 10 سال پیش فعالیت خود را آغاز اما همچنان نیمه تمام رها شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه تاکنون تنها 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: از مسئولان درخواست داریم با اختصاص اعتبارات ملی به شهرستان پروژه‌های نیمه تمام و مانده این شهرستان را یاری کنند.

تکمیل استخر شنای شهرستان خوسف نیازمند اعتبارات ملی است

فرماندار خوسف با بیان اینکه استخر شنای این شهرستان جزو مطالبات به حق مردم این شهرستان است، افزود: در این شهرستان استخر شنا وجود ندارد و دانش‌آموزان برای آموزش شنا مجبور هستند به مرکز استان مراجعه کنند.

فرجامی‌فرد با اشاره به اینکه استخر شنای سرپوشیده این شهر از مصوبات دور دوم سفرهای ریاست جمهوری د دولت گذشته بوده است، گفت: زیربنای این استخر یک‌هزار و 400 مترمربع در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: تا‌کنون مبلغ 500 میلیون تومان از محل اعتبارات ماده 180 برای احداث این استخر در نظر گرفته شده است که با توجه به کمبود اعتبارات، برای تکمیل آن نیازمند اختصاص اعتبارت ملی هستیم.

فرماندار خوسف مجموع پروژه‌های این شهرستان در سال جاری را 180 طرح عنوان کرد و یادآور شد: این طرح‌ها شامل طرح‌های عمرانی، اداری، اقتصادی و کشاورزی می‌شود که بالاترین طرح‌ها مربوط به جهاد کشاورزی این شهرستان با 27 طرح است.

فرجامی‌فرد خواستار اختصاص اعتبار برای تسریع در ساخت بیمارستان شد

فرجامی‌فرد با بیان اینکه مجموع اعتبارات سال جاری این شهرستان معادل 110 میلیارد و 230 میلیون ریال بوده است، افزود: از این مبلغ تا‌کنون 40 میلیارد و 492 میلیون ریال معادل 41 درصد آن اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این اعتبارات در سال جاری از محل ماده 180 قانون بودجه و اعتبارات استانی بوده است.

فرماندار خوسف همچنین با توجه به نیاز شدید مردم و عدم وجود بیمارستان در این شهرستان از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خواستار جذب و اختصاص اعتبارات لازم برای تسریع در ساخت بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.