کدخبر: ۳٦۸۸۸
۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۳
چاپ

نخستین دوره مسابقات فوتسال کارکنان وزارت ورزش و جوانان

خراسان جنوبی با عبور از سیستان و بلوچستان صدرنشین شد

خراسان جنوبی با عبور از سیستان و بلوچستان صدرنشین شد

بیرجندرسا- سرپرست نماینده خراسان جنوبی در نخستین دوره رقابت‌های فوتسال کارکنان وزارت ورزش و جوانان گفت: تیم فوتسال استان با غلبه بر سیستان و بلوچستان صدرنشین گروه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا محمدهادی رضوی امروز در گفت‌و گو با خبرنگارفارس اظهار کرد: تیم فوتسال اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در نخستین دوره رقابت‌های کارکنان وزارت ورزش و جوانان صدر نشین گروه شد.

وی افزود: نماینده استان در سومین دیدار خود در مرحله نخست مسابقات با نتیجه 3 بر 2 نماینده سیستان و بلوچستان را از پیش رو برداشت و با کسب هفت امتیاز در صدر گروه خود قرار گرفت.

سرپرست تیم فوتسال اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: نماینده فوتسال خراسان جنوبی با استان‌های سیستان و بلوچستان، بوشهر و سمنان طی روزهای گذشته به رقابت پرداخت که در نخستین دیدار خود برابر بوشهر با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد اما در دومین دیدارش تیم سمنان را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

رضوی یادآور شد: نخستین دوره رقابت‌های کارکنان وزارت ورزش و جوانان از نهم آذرماه جاری در مجموعه ورزشی کارگران تهران در حال انجام است و 28 تیم از استان‌های سراسر کشور و یک تیم وزارتخانه در قالب چهار گروه هفت تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: عصر امروز در مرحله حذفی نماینده شایسته خراسان جنوبی به مصاف  تیم قدرتمند وزارت ورزش و جوانان می‌رود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.